Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Taklalar. 76 : Ben yeşile hastayım

Taklalar. 76 : Ben yeşile hastayım
 

Acemi berber, garip eşeğinde öğrenirmiş derler/Şu resme bakın yahu, ormanımız olmuş kelin keli/Bizim köyde balla kaymağı karıştırıp yerler


 Acemi berber, garip eşeğinde öğrenirmiş, derler
 Şu resme bakın yahu, ormanımız olmuş kelin keli
 Bizim köyde balla kaymağı karıştırıp öyle yerler
 Ormanlarımız uçmuş gitmiş, bu da bir elin kiri.

Ne demiş ustamız: “Ben yeşile hastayım…”
 Amenna!

Hasta olduğu belli, fıttırmaya ormanlardan başladı
 Sonra Gezi'de beş on ağacın anasını belledi
 Zaten yanar gider ormanlar, biraz da yetkililer yelledi
 Bütün orta Anadolu’ya bakın, her yer kelleşti.

Ne demiş üstadımız: “Ben yeşile hastayım…”
 Eyvallah, Beli…

Belli ki, bu ünlü hastanın çorbası da altın tastadır
 Gemileri gider gelir bir eli sıcakta, bir elinde pastadır
 Hasta vatandaşların bir kısmı da orman kesmede ustadır
 Kel olmuş, şimşire dönmüş ormanlar bu halde hastadır.

Nasıl demişse ustamız : “Ben yeşile hastayım…”
 Şu ormanların haline bak millet, ben çoktan yastayım.

  

 

Acemi berber, garip eşeğinde öğrenirmiş, derler
Şu resme bakın yahu, ormanımız olmuş kelin keli
Bizim köyde balla kaymağı karıştırıp öyle yerler
Ormanlarımız uçmuş gitmiş, bu da bir elin kiri.

Ne demiş ustamız: “Ben yeşile hastayım…”
Amenna!

Hasta olduğu belli, fıttırmaya ormanlardan başladı
Sonra Gezi'de beş on ağacın anasını belledi
Zaten yanar gider ormanlar, biraz da yetkililer yelledi
Bütün orta Anadolu’ya bakın, her yer kelleşti.

Ne demiş üstadımız: “Ben yeşile hastayım…”
Eyvallah, Beli…

Belli ki, bu ünlü hastanın çorbası da altın tastadır
Gemileri gider gelir bir eli sıcakta, bir elinde pastadır
Hasta vatandaşların bir kısmı da orman kesmede ustadır
Kel olmuş, şimşire dönmüş ormanlar bu halde hastadır.

Nasıl demişse ustamız : “Ben yeşile hastayım…”
Şu ormanların haline bak millet, ben çoktan yastayım.

 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..