Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '13

 
Kategori
Siyaset
 

Taksim direnişi ve hükümetimiz

Taksim direnişi ve hükümetimiz
 

Bu görüntüler hayra alamet değilm


Hükümetimizin yıllardan beri uyguladığı politikaların iflas noktasında Taksim direnişi tamda gelip ülkenin gündemine oturdu. Yapılan hataların bir şekilde oturulup değerlendirme ve yeni bir muhasebe imkanı sağladığını düşünüyorum. Eğer hükümet  ben nerede yanlış yaptım noktasına geldiğinin farkına varmazsa korkarım ileride içinden çıkamayacağımız bir sürecin kapısı aralanış olacaktır. şimdi birazcık konuyu açmamız gerekebilir öncelikle dış politikanın hali belli. İki yıldan bu yana suriye ile ilgili politikanın tamamen yalnızlaştırılmamız ve hiç gereği yok ken başımıza aldığımız bela giderek içinden çıkılmaz hal almasıolması. İç politikada  yapılan yanlışların artık sağır sultanların bile eleştirisine maruz kalmış olmasına rağmen hükümetin görmez duymaz tutumu hem ekonominin çıkmaza doğru sürüklenmesine hemde çalışma hayatının tıkanmasına yol açmaktadır. Eğitimde şimdiye kadar yapılan olumlu adımların tamamen bırakılıp 4+4+4 gibi  ne olduğunu hükümet üyelerinin bile bilmediği uygulama daha bu günden eğitimin bozulmas neden olmuş.  Eğitim sisteminin tamamen sınav endeksli hale getirilmesi düşünsel ve sorgulamacı eğitmin ortadan kalkmasına sebebiyet vermiştir.

Kürt sorunun sadece pkk ve onun cevrelerinin sorunu olarak algılanması ve onlarla yapılan gizli görüşmelerde hükümetin büyük yükümlülükler altına girmiş olması ve bütün bunların yanında çok oy aldığı için  Türk milletinin aydın ve entellektüel kesimlerini yok sayması hükümeti büyük bir çıkmazın eşiğine getirmiştir. Sayın başbakanımızın dikkate almadığı kesimin ne kadar medeni cesarete sahip olduğunu görmesi ve ülke yönetiminin hukuksuzca yönetme hakkına sahip olmadığını görmesi ve  bu olaylardan ders çıkarılmasını ve oturup ben nerde veya nerekerde yanlış yaptım değerlendirmesini yapma fırsatını verdiği için hükümetimize bu olayları bir uyarı olarak algılama fırsatı doğduğunu düşünüyorum.

Başarının yolu milletin birlik ve beraberliğinden geçer. kimse azda olsa toplumun bir kesimini dışlayarak millete rağmen hükümet edemez. Edemediğini de bu olaylar göstermiştir.

 
Toplam blog
: 66
: 501
Kayıt tarihi
: 09.10.06
 
 

1953 yılında Trabzon' da doğdum. Ülkemizin çeşitli illerinde 27 yıl Öğretmenlik, okul müd.yardımc..