Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

29 Mart '09

 
Kategori
Siyaset
 

Takvim Gazetesi ve "Kazablankalı Hasan" Hasan Akgün haberi!

Takvim Gazetesi ve "Kazablankalı Hasan" Hasan Akgün haberi!
 

Oturan şapkalı Bey,Dr.Hasan Akgün ve Sağında oturan hanım, ''eşi'' Hatice Akgün


Büyükçekmece'de ki Vidanjörleri alıp götüren Hasan, ''Takvim Gazetesine'' göre olmuş mu ''Kazablankalı Hasan?''

Tesadüfen internet medyasında dolaşıyorken, ''Ana! O da ne? Takvim Gazetesinde bir haber ve bir fotoğraf.. Fotoğrafta tanıdıklar olunca hemen okumaya başladım tabii.

Önce fotoğraf dikkatimi çekti.. Çünkü ben bu fotoğrafı daha evvel görmüştüm ve bu kareyi asla unutmam!
Neden mi?
Fotoğrafı gördüğümden yorum yapmıştım da ondan..''Dallas Dizisinin Ceyarı gibi, eşinin ve yeğenin arasında poz vermiş bizim Hasan Bey''demiştim..
Hasan Bey kim mi?
Büyükçekmece Bel.Başkanı Dr. Hasan Akgün Bey'den bahsediyorum efendim..
Fotoğrafa bakarsanız ne demek istediğimi anlarsınız..

Hasan Bey'in sağ yanında oturan Hanımefendi Hatice Akgün'dür.. Hasan Akgün Bey'in Sevgili Eşi oluyor kendisi.
Fotoğrafta başka tanıdığım simalar da var ama o ayrı bir konu.. Burada benim anlatmaya çalıştığım şey, ne bu haberin, ne bu fotoğrafın gerçekle zerre kadar bir ilişkisinin olmadığı!

Efendim,

Bir zamanlar bizim KOCAMANÇEKMECE'de (Büyükçekmece) Vidanjörler vardı.. Hasan Akgün Bey ne zaman daha ilk Belediye Başkanı oldu, hemen alt yapı çalışmalarına başladı ve biz Büyükçekmecelileri bu Vidanjör belasından, yani moktan pislikten kurtardı..

Şimdi doğruya doğru, eğriye eğri, ara ara ters düşsem de sever sayarım kendisini..

O tarihler de Vidanjörler masal olunca, ben bir yazı yazmıştım ve başlık şöyleydi:

''Eskiden vidanjörler vardı. Onları kimler aldı? Hasan aldııı Götürrdüüüü'' diye..

İşte bu yüzden, yukarıda yazıma başlarken ''Büyükçekmece'de ki Vidanjörleri alıp götüren Hasan, olmuş mu şimdi, ''Takvim Gazetesine'' göre ''Kazablankalı Hasan?'' dedim.

Gelelim benim bunları yazma nedenime!

Takvim Gazetesinde çalışan, KOCAMAN Gazetecilerin yaptıkları haberlerden (haşa) hesap soracak değilim..
Ben sadece, ''Milliyet Blog Yazarı'' olarak, (KOCAMAN cahilliğimle) Sayın Takvim Gazetesinin Değerli İlgililerine seslenmek istiyorum!

Takvim Gazetesinin Değerli Yönetimine!

''7 Gün 7 Gece Eğlence Kazablankalı Hasan!'' başlığıyla yayınladığınız ''yalan haber'' için, biz Büyükçekmece'lilere, bir cevap ve özür borcunuz olduğunu biliyor musunuz?

Saygılarımızla..

''Melekler yüreğinizden öpsün''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..