Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Takvimden bir yaprak daha

Takvimden bir yaprak daha
 

"Yaslandikca hayat daha guzellesir." demis, ARCHITECT FRANK LLOYD WRIGHT. Ne kadar taniniyor dunya da bilmiyorum ama sozu takvime gecmis .

Ac kalmasakta zorlu gunler gecirdik kucuklugumuzde. Yatili okulda okudugum yillar son yil haric cok guzeldi . oradaki yasam ...beni bugunku ben yapan okul KONYA KIZ OGRETMEN OKULU . sonra olayli ve hic te zevkli olmayan universite yillari , bitirme ve is hayati ...o zamanlar iyi gunumde oldu ama tek maasla ev gecindirmek gibi bir yuk omuzlarimda idi . O yillarda iki bin yilinda 45 yasinda olacagim diye dusunurdum ama hayatta nerede ne yapacagimi hic hayal bile etmemistim .

2000 yili oldu geldi gecti . Saclardaki aklar artti . Iki guzel yavru anlayisli bir es sagolsun kayinpederimin yaptirdigi ev . Allahtan baska ne istersin diyebilirsiniz ? Cocuklarin ergenlik sorunlari benim yas donemi sorunlarim yasladikca hayat daha da guzellesmedi benim icin . Belki benim kisisel ozelliklerim nedeniyle guzel anlari bile goremiyorum . Gormeye calistikca saglik sorunum aklima geliyor , acaba guzellikleri farkedecek zamanim olacak kadar yasayabilecek miyim diye dusunuyorum zaman zaman .

Dusunun yaslaniyorsunuz ama baskalarinin yardimi olmaksizin gereksinmelerinizi gidemiyorsunuz Yasamak hala guzel mi ? Yasamak guzel , sorunlari oldugu halde gogus gerip yasama baglananlara imreniyorum .

Dun yorgunlugun ve kafamda olusan bir dolu neden , nicin sorulari yapilacak seylerin listesinin ve onlarin hepsini zamaninda yapamamanin verdigi yenilgi ile birden hickira hickira aglamaya basladim . Bu kez neden bu kadar zayifim diye kendi kendimi yedim bitirdim ..

Kardesim mutlumavi paket yollamis. Icinden fistik yesili bir bir hirka cikti, . oyle severim ki o rengi. Sonra lokum vs.. onlari gorunce biraz kendime geldim. Burada sorunlarimi paylasacak arkadasim (doktorum disinda ) yok ama beni dusunen kardeslerim var yurtta. Ha gayret kendine gel birazdan ogrenciler gelir onlarin yaninda da aglayamam ya ..

Yaslandikca kacinilmaz sona yaklastigimiz icin mi yasam daha guzel diye kendimizi avutuyoruz acaba.. Verandada ya da balkonda ya da evinin bahcesinde sallanan koltuguna oturup sevdigi kitabi okurken sevdigi icecegi yudumlayanlar, cevresinde sevdikleri olanlar icin yasladikca yasam daha guzel hale gelir diye dusunuyorum .

Siz ne dersiniz ?
 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..