Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '13

 
Kategori
Deneme
 

Tam'a en yakın Yarım...

Tam'a en yakın Yarım...
 

söylesene be adamım bu kaçıncı kez "hoşçakal"- "merhaba"larım...


BİTMEYECEK BİR AŞK'A...

Kanayan yaram, sevdam, etme, eyleme bırak süzülsün kanım yerlere şu her gece akan yaşlar var ya; senelerdir suratımda ve uçurum kenarında hala, hani bilmesen de , fark etmesen de özlemim var, aldanmışlığım var, sözüm var sevdana dair acım var bir o kadar da...

Ay'ın ışığıdır vurur yüzüme, hüznüme, ki sevgisizliğinden beri düşmanım. Artık vuslatın nemli, hep ağladığımdan mıdır nedir?

Sapla iyice hançeri yüreğime yüreğime, olmaz isyanım kanıyor zaten içten içe duygularım...

Seviyoruz çok seviyoruz sanmıştım ben günahına girdik aşkın, yükü o kadar ağır ki kızamıyorum bile sana bu kadın hayal kırıklığına o kadar alışık ki... teninin tiryakiliği midir yoksa aşk aşk diye hala yalvarmalarım?

Elimde bir ben kaldım bir de vardığım son nokta, her seferinde bir veda ve her seferinde aynı aşka yeniden merhaba.

Alışkanlık yaptı belki de vedalar, söylesene be adamım

bu kaçıncı kez "hoşçakal"- "merhaba"larım... // 


TUBA MİMOZA…

Nasıl garip bir yerdeyiz şimdi… Ben daha yaşlıyım, daha yorgun, sen daha az aşık... Bir türlü vazgeçemediğimiz bir ilişkimiz var kör - topal yürüyen...

İnatla, aşkla, hırsla, arzuyla, tutkuyla, sevgiyle, şevkatle, alışkanlıkla, sinirle, onurla, gururla, ihanetlerle besleyip büyüttüğümüz sürüp giden bir ilişki...

Kimine sorsan baştan ayağa roman

Kimine göre tamamen yalan dolan

Kimini boğan, kimini kıskandıran

Bizi yoran, yaralayan, yıpratan

Yarım bırakan ama aynı zamanda tamamlayan...

Oysa öyle iyi biliyorum ki; tüm bunlar senden başkasıyla asla yaşanmayacak... Böyle bir huzur, böyle bir acı, böyle bir duygu, böyle bir ben olmayacak... Hiç  kimsenin yanında senin yanında olduğum kadar rahat olamayacağım, senin dışında hiç kimse beni bu kadar ağlatmayacak,  senden başka hiç kimse beni senin kadar iyi tanımayacak... Ve kimse sen olmayacak.. Biliyorum; seninle de olmayacak... Bu roman, bu yalan dolan, bu yaralayan, bu kıskandıran, bu yarım kalan halimiz tamamlanmayacak... Her kopma yeni bir başlangıcımızın başlangıcı, her başlangıç yine bir yarımdan başlayıp sonlanan bir kopmaya yol alacak... Denesek de defalarca, vazgeçemesek de hep bir yanımız yarım kalacak... Ve biz bunu bile bile her defasında her yarımdan bir tam  çıkarmaya çalışacağız...

Belki de biz böyle sevdik... Yani her kavgadan sonra barışmayı sevdik, her ayrılıktan sonra kavuşmayı sevdik, özlemeyi sevdik içimiz yana yana...

Med-cezir misali duygularımızda gelip giden aramızdaki o muhteşem anlatılamaz, anlamlandırılamaz çekimi sevdik... Didişe didişe kıskançlıktan birbirimizi yiyip bitirmeyi sevdik... Bir kurgu gibi her seferinde ayrılıp ayrılıp aşkın peşine düşüp  yana yana kavrula kavrula yeniden yeniden yorgun argında olsa kavuşup birbirimizin kollarında  dinlenmeyi sevdik... Her yarımdan sonra bile bile bir diğer yarımımıza başlamak için verdiğimiz mücadeleyi sevdik, belki de biz böyle tamamlamayı seçtik yarım kalmışlığımızı...

Kime sorsak, kime söylesek

Anlamadı, anlamayacak

Anlamayacağım

Anlamayacaksın

Onlarca denedik

Yüzlerce deneyeceğiz...

Bildiğim tek şey şu ki; senden bir başkasıyla

Bu kadar tam bir yarım bile olmayacak...

Demem o ki; tam'a en yakın yarım

Hala sen de, hep sen de kalacak yanım...

Hadi yine sev

Hadi ilk günkü gibi daha çok aşık ol bana...

********************************

Herkes bir şeyler söylüyor

Ama inan ki sadece ikimizin sözcükleri,

-    SaRMaş DoLaŞ    -    

 
Toplam blog
: 20
: 1693
Kayıt tarihi
: 02.03.12
 
 

Sanat ve Edebiyat penceremden sizlere seslenmeye çalışacağım....   BİYOGRAFİ : 1966 yılın..