Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '11

 
Kategori
Blog
 

Tam bin iki yüz!

Tam bin iki yüz!
 

Penum!


Şaka maka 1200. blogumu da yazdım arkadaşlar!

Üretken bir blogdaşınızım!

Aklımda bir şey yokken otururum ekran başına, birden ne geliyorsa gelir, döktürürüm!

Allah vergisi bu tabi!

Vermiş!

27 Ocak 2007 tarihinde başladığım bu meşakkatli yolda, sizlerin şefkatiyle bugüne geldim! Şefkatsiz bir şey olmuyor!

Kuru ekmek bile şefkatle yenildiğinde kan yaparmış! Mevlana’dan okumuştum!

Aslında böyle lafları ona buna mal etmeyi sevmem ama ben dedim desem kimse umursamaz! Geçen bir laf daha etmiştim onu da tuttum Bukovski’ye yazdım! Desinler ki Bukovski okumuş! Bitim kadar sevmem aslında!

Türk insanı toplumsallığı seviyor! Nereye gitse dernek kurar! İnanmazsınız, biz Yemende “ Yemenli Karadenizliler Derneği!” kurmuştuk! Ali Abdullah Salih açılışını yapmıştı! Irakta da kuracaktık ama Saddam izin vermedi!

“ Karadenizli görmek istemiyorum!” Demişti!

Burada da sosyal etkinlikler oluyor! İcabet ettiklerim oluyor! Söz verip de gidemediklerim de oluyor! Böyle huylarım vardır!

“Tam geliyordum ki acil bir işim çıktı kardeş! Ama kalbim sizinle!”

Hep beraber nice yıllara diyorum!

Sevgiyle kalın arkadaşlar!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..