Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Tam evlenecekken

"36 yaşında bir kadınım. Fakülteyi bitirdikten bir süre sonra kendi işimi kurdum.  Maddi durumum iyi sayılır.

Benim tek sorunum evleneceğim adamın son anda evlenmekten vazgeçmesi. Bu bir defa olsa “olabilir” diyeceğim.

Ancak tam üç kez benzer durumla karşılaştım. Bir adamla tanışıyorum, birbirimizi seviyoruz, evlenme kararı verdikten bir süre sonra ne oluyorsa oluyor adam benimle evlenmekten vazgeçiyor.

Arkadaşlarım beni çok cana yakın bulur. Fiziğim de düzgündür. Ancak bir türlü evliliği gerçekleştiremedim. Kısacası bir yuva kurup çocuk sahibi olmayı çok istiyorum, ancak bunu başaramıyorum.

Nerede hata yapıyorum, bilemiyorum. Bana bir yol gösterin.”

***

Değerli okurum, sizin nasıl bir hata yaptığınızı bilemem. Ancak bir ilişki uzun süreli devam etmiyorsa işte muhtemel nedenleri:

1)Ne söylediğini anlamaya çalışmadan sürekli laf yetiştirmek,

2)Her davranışını eleştirmek,

3)Sık sık kendini övmek,

4)Çok yüksek beklentiler içine girmek,

5)Her şeye sinirlenmek,

6)sevdiğiniz insanın ailesi hakkında olumsuz konuşmak,

7)Her şeyden yakınmak,

8)Yemek beğenme konusunda çok titiz davranmak,

9)Birlikte gidilen mekanları beğenmemek,

10)Arkadaşlarını kabul etmemek,

11)Yeterince değer vermemek,

12)Sürekli surat asıp kapris yapmak,

13)”Açık sözlü olacağım” diye aklına geleni söylemek.

***

Değerli okurum bazen de hiç bir neden olmadan o ilişki yürümez. Bir ilişki bittiğinde bu her zaman sizin veya karşı tarafın hatası değildir. Bu durumda "Biteceği varmış, sağlık olsun," demeniz gerekiyor. Her ayrılmanızın nedeni olarak kendinizi görmeyin. 

 ***

Her şeyin hayalleriniz gibi olması dileğimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..