Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Tam kırk yıl oldu,

Tam kırk yıl oldu,
 

Özel


Vatan görevini ifa ediyorduk,

Birer Civan, kınalı kuzuyduk,

Her birimiz ayrı yerlerden geliyorduk,

Hasreti sevgiyle yoğuruyorduk,

Ben yaslıydım, Erhan hüzünlü..

*     *     *

Biter mi derdim, Erhanım bugünler,

Geçer derdi, günleri işaretler,

Bende bir ses, O'nda Saz ile teller,

Nasıl geçti, O günler, bitti seneler,

Biz Erhanla neler gördük, neler...

     *     *

O zaman İzmir hava alanın adı Çiğli,

Bedia Akartürk onu ziyarete gelirdi,

Erhanı alır götürür teselli ederdi,

Dostluk, kardeşlik vefa böyleydi,

Nifak tohumları henüz yeşermemişti..

Tam kırk yıl geçti, bitmedi bu ahde vefa,

Huzuru kimse bozmasın etmesinler cefa,

Yaşam vatan içindir, canlar olmasın feda,

Ben Mersin de, dost Erhan Ankara'da

Bırakın gülen çiçekler açsın bu vatanda..

Yolun, bahtın açık olsun Erhanım,

Sen Malatya höyüklü, ben Bingöl mirzanlı,

Hep hayal ediyoruz huzurlu bir vatanı,

Kutluyorum seni doğuran Ananı, Babanı,

Türkiyem sana emanet ediyorum Erhan Yılmaz'ı...

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN  

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..