Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '13

 
Kategori
Sinema
 

Tamam mıyız? Çağan Irmak

Tamam mıyız? Çağan Irmak
 

alıntıdır


Kış aylarının en güzel tarafı sinema keyifleri. Hafta sonu olduğunda en yakın sinemaya kendimizi atıp birkaç saat her şeyden uzaklaşabiliyoruz. Özlemişim kışı bu yüzden…

Geçtiğimiz hafta sonu Çağan Irmak’ın “Tamam mıyız?” isimli filmine gittik. Aras Bulut İynemli, Deniz Celiloğlu, Sumru Yavrucuk, Zuhal Gencer Erkaya, Gürkan Uygun ve Aslı Enver’in oynadığı dramatik bir film.

Evet şükür etme mesajı verdiği göz ardı edilemez. Ancak benim filmden aldığım tek mesaj bu diyebilirim. Bunun dışında anlattığı hiçbir şey ilgimi çekmedi.

Zaten Beren Saat’in “Benim Dünyam” filmi de bundan farklı bir mesaj vermiyordu. Sanırım yönetmenlerin yeni trendi bu.

Çağan Irmak filmleri benim için vazgeçilmezdir. Ancak bu kez aradığımı bulamadım. Beni çok fazla sürüklemedi diyebilirim.

Birbirine tutunan iki gencin hikayesi.

Hayat bir amaç olmadıkça anlamsız ve boş gelir insana. Bu iki genç yaşamla tam bağlarını koparmaya hazırlanırken birbirleri ile karşılaşıyor. Film bu şekilde gelişiyor.

Artık bana çok ağır ve hüzünlü filmler izlemek anlamsız geliyor. Belki de bu yüzden çok hoşlanmadım.

Zaten sürekli stres ve yoğunluk yaşadığımız düzende bir nefeslik tebessümlerin kime ne zararı olacak yararından başka? Bu sebeple ben filmden hoşlanmadım.

Sizleri bilemem tabii.

Gidecek olanlar için şimdiden iyi seyirler…

 

Bu blog Sinema sitesinde de yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..