Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '09

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Tamamlayıcı- tıp( bütünleştirici koruyucu sağlık)

Tamamlayıcı- tıp( bütünleştirici koruyucu sağlık)
 

Sağlıklı beslenmek için gıda ve bitkisel ürünler.


Merhaba değerli İdeal Sağlıklı Yaşamı Yaşamaya Çalışan Halkımız;
İdeal Sağlıklı Yaşamı araştırma ve geliştirme çalışmaları yaparken hemoroid( basur) propleminin bir çok kişide olduğunu farkettim.Fakat genellikle bir çok kişinin sorununu gizlediğini, rahatsızlığını söylemekten kaçındığını gördüm.
2 yıldır yaptığım ar-ge çalışmaları sonucunda; hemoroid( basur) propleminin Türkiyemizdeki çokluğunu, nedenlerini, kültür ve bölgelerimize göre beslenme biçimlerini araştırdım.

Nasıl bir beslenme ve yaşam tarzı ile en aza indirebileceğimizin yollarını ve rahatsızlığı çözebileceğimi basit pratik bir yolla başardım.

Şimdi sizlere araştırmalarıma göre basitçe hemoroid sorunundan bahsedeceğim....

Çok değişik tahminler olmasına rağmen Türkiye'mizdeki halkın yaklaşık 10 da biri hemoroidten muzdarip...

Bu sıkıntı özellikle lif ağırlıklı beslenmeme, stres, az su içmek, hareketsizlik, sebze ve meyva tüketiminin az yenilmesine bağlı olarak ortaya çıkmaktadır.
Hemoroitler anüsteki varisli damarlardır.Anal damarlar kanı ortamdan uzaklaştırırlar.Bu damarlar dışkılama esnasında genişler ve sonra da normal boyutlarına dönerler.Dışkılama esnasında kabızlık nedeniyle defalarca tekrarlanan zorlanmalar sonucu, bu damarların normal işlevlerini görmeleri engellenir.

Damarlar kalıcı bir şekilde genişleyip ağrıya ve kaşıntıya neden olur.Genişlemiş olan bu damarların yırtılarak kanamalara neden olabilir.

Hemoroitle baş etmenin en iyi yolu; oluşmasına izin vermemektir.Ve bunu sağlamanın en iyi yoluda kabızlığa meydan vermemektir.

Araştırmacı Biyoloğum.Uzun süredir sağlık sektöründe çalışıyorum.Tıbbi yaklaşımlar tarzım Amerikalı Araştırmacı Doktor Andrew Weill ile aynı olmakla beraber, çin tıbbı, fitoterapi, aromaterapi, dinsel motivasyonlar ve bütünleyici koruyucu sağlık üzerinde yoğun araştırmalarım vardır.

Bütün bu bilgiler ışığında; herkesin çok rahat bir şekilde kullanabileceği, yan etkileri olmayan, sağlıklı yaşam beslenme ürünlerini geliştirdim.Bu ürünleri koruyucu sağlık beslenme programları ile takipli rahatsızlığı olan kişilere tavsiye ediyorum.

Geliştirdiğim beslenme ürünlerini 10 kişi de ( değişik yaş ve hemoroit ( basur) problemleri olanlarda) kullanımlarına göre % 90- % 100 arasında sonuçlar elde ettim. Bu çalışmalarımı sizlerle paylaşmak istedim.Daha ayrıntılı bilgi almak ve bu beslenme ürünlerini uygulamak için mail adresimden veya 0 505 4887021 nolu telefon numaramdan bana ulaşabilirsiniz...

Sevgi ve saygılarımla.........

Araştırmacı-Biyolog.Yaşar YENİ.
İdeal Sağlıklı Yaşamı Araştırma, Geliştirme ve Destekleme Derneği Kurucu Genel Başkanı.

 
Toplam blog
: 6
: 899
Kayıt tarihi
: 13.07.09
 
 

1971 yılında Isparta da doğdum.İlk ve orta öğrenimini Isparta içinde tamamladı.1985 yılında yatılıKo..