Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tan vakti

Tan vakti
 

alıntı


Tan vaktinde uyandım  hava günün güzel geçeceğinin müjdecisi gibiydi

Ruha ve yüreğe iyi gelen bir şeydi bu

Yüz yıkanınca nasılda iyi gelir açılıverir insan

Açıldım  kendimle selamlaştım

Sonra çiçeklerimi suladım  gülümseyiverdiler yüzüme aniden

Konuşup şükranlarını dile getirmek ister gibiydiler

Bahçeyi suladım toprak yumuşadı

Kendine geldi canlandı

Sabahın bu erken saatlerinin serinliği öyle güzeldi ki

Komşunun balkonundaki pembe çiçekler ruhumu aydınlattı

Kırlangıçlar uçuyordu alçalarak önümden geçti bir tanesi selamlıyordu beni

Günaydın, merhaba dedim ona sesimi duysa da duymasa da

Uzaklardan gelen ezan sesine ağustos böceklerinin sesi karışıyordu

Bunlar yaşamda aslında sıradan şeylerdi ama

Koca şehir ortamında eksikliği daima hissediliyor

Doğayı izlemenin keyfiydi

Köpekler dolaşmaya başladı sokakta

Sokak hayvanlarının verdiği yaşam mücadelesi bizden daha zor olsa gerek

İnsanoğlunun dikkatsizliği ve hoyratlığı bazen hayvanlara zarar veriyor

Açıkta bırakılmış bir poşetin içindeki bozulmuş zehre dönüşmüş bir yiyecek maddesi mesela

Yaz aylarında hayvan dostlarımız aynı bizler gibi susuyorlar

Vücutlarında ter bezleri olmadığından su gereksinimleri daha fazla

İşte güneş yüzünü gösterdi

Yeni bir gün başlıyor

Su kaplarını yol kenarlarına yerleştiriyor

Yeni bir güne başlıyorum

Tüm dünya için güzel bir gün olur inşallah.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..