Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '07

 
Kategori
Edebiyat
 

Tandoğan’dan Çağlayan’a selam gönderiyorum

Tandoğan’dan Çağlayan’a selam gönderiyorum
 

Ankara ve İstanbul’da kalpler aynı duygularla atacak. 14 Nisan Cumartesi günü Tandoğan’da ve Anıtkabir’de yaşadığımız heyecanı 29 Nisan Pazar günü Çağlayan’da olanlar yaşanacak.

Özdemir Asaf "Darı" şiirinde ne güzel söylemiş (1):

Sevmek / Nokta almaz / Çocuklar.
Sevmeye nokta koyan / Sınıfta kalır.
Onun, / Virgülleri vardır / Çocuklar.
Sevmek noktalanmaz; / O, noktadır.

Bir 14 Nisan’da Ankara’da bir milyon Türkiye sevdalısı ülkemizi ne kadar çok sevdiğimizi anlattık ve Özdemir Asaf’ın "Darı" şiirinde dediği gibi bir virgül koyduk. 29 Nisan günü sıra İstanbul’da, orada bir sevgi gösterisi izleyeceğiz ve onlar da bir virgül koyacaklar. Virgüller şehirleri dolaşacak.

Ankara’da gösterdiğimiz ülke sevgisini herkes gördü, İstanbul’dan duyulacak sevgi şarkıları da duyulacak.

Pazar günü İstanbul’da olmayı çok isterdim, olamayacağım. Çağlayan’da olacaklara Ankara’dan sevgilerimi, selamlarımı gönderiyorum.

(1) Özdemir Asaf, Benden sonra mutluluk, Adam Yayınları, 1. Basım (1983) Sayfa 194.

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..