Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Tandoğan’dan geldim

Tandoğan’dan geldim
 

Fotoğraf: Aydın Tiryaki, 17 Mayıs 2009, Ankara, Tandoğan.


Bugün Tandoğan’da büyük bir kalabalıktık. İki yıl önce olduğumuz kadar kalabalık değildik ama korku imparatorluğu kurmaya çalışanların gözünü korkutacak kadar büyük bir kalabalıktık.

Bugün, 17 Mayıs 2009, Pazar, Ankara'da Cumhuriyet Mitingi vardı.

Bugün Ankara çok sıcaktı. Beşevler’den Tandoğan’a doğru yürürken en güzel korunak kaldırımların kenarındaki ağaçlardı. Polis noktalarından geçip Tandoğan Meydanı’na geldiğimde karşımda çok güzel bir görüntü vardı. Tandoğan kırmızı-beyaz görüntüsüyle, iki yıl önce çok sevdiğimiz gelincik tarlalarından biri olmuştu. Tam tepeden gelen güneş meydandakileri kavuruyordu. Ülkemizin her tarafından sabahın erken saatlerinde gelenlerin yorgunluğu yüzlerine vursa da, o gelincik tarlasında olmalarının mutluluğu okunuyordu.

Sıcağa dayanamayıp, meydandan ayrılmaya karar verdiğimde konuşmalar başlamıştı. Gelincik tarlasının birkaç kare fotoğraf çektikten geldiğim yoldan yürümeye başladım. Bundan sonraki mitingden önce bu kış aldığım kiloları vermeye karar verdim. Aşırı kilo insanı sıcakta ve kalabalıkların içinde bunaltıyor. Döndüğüm yol bir insan seli olmuş Tandoğan’a doğru akıyordu. Televizyonlarda haberlerde mitingi görenler bir görev bilinciyle yollara dökülmüşlerdi.

Tandoğan'dan geldim, Ankara’da onurlu bir görev yapan ülkemiz insanların arasında bulunmuş olmanın gururunu yaşıyorum.

Ankara, 17 Mayıs 2009

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..