Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '07

 
Kategori
Dans
 

Tangoya ne dersiniz

Tangoya ne dersiniz
 

Sevdim bir genç kadını... diye başlayan bir müzik eşliğinde ufak adımlarla başlayıp sonra müziğin akışına bırakıyorum bugün adımlarımı. Her ne kadar daha öğreneceğim yeni adımlarım olsa da. Yaklaşık 5 haftadır tango derslerine gidiyorum. Sıkılırım bırakırım diye düşünmüştüm ama o kadar harika bir müzik bir dans ki anlatamam. Öğrenirken bile danstaki asaleti hissediyorum.

Eğer yanınızda eşinizde varsa -benim ne yazıkki uzakta- eminim vazgeçilmez bir hobi haline gelecektir. tango gecelerinde boy gösterilecek,eşinizin kollarında müziğin asil ritmine kapılıp akıp gideceksiniz. lisedeyken folklora da gitmiştim ama bu duyguları hissetmemiştim. Garip değişik bir duygu.

Dersler sırasında bazen daha hızlı müziklerle dans ediyoruz, bazen de çok yavaş. hepsinde ayrı bir hava var, kadına sanki bir asilik katıyor ve biraz da seksilik.. ve kesinlikle yaş sınırı olmayacak bir hobi. hep gideyim deyip de ertelemiştim. daha erken başlasaymışım keşke diyorum şimdi. daha çok şey öğrenmeye vaktim olurdu. çok keyif verici, insana nerede olduğunu, zamanı, halini unutturuyor

Eğer eşim burada olsaydı düğünümün ilk dansını tango yapardım. benim için de çok cesurca olurdu.

Şiddetle tavsiye ediyorum, mutlaka deneyin sabırla bekleyin. sonucu görünce bana hak verecesiniz. Vazgeçemeyeceksiniz

 
Toplam blog
: 11
: 627
Kayıt tarihi
: 10.12.06
 
 

Tam bir kova burcu kadınıyım. Çok akıl veririm ama kendime bulamam. Arkadaşlarım hep önceliklidir. Ç..