Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tanıdık hislere sahipsiniz hepiniz…

Tanıdık hislere sahipsiniz hepiniz…
 

Yeni bir başlık atmak istiyorum!

Yeni Hikayeler,

Yeni İnsanlar,

Yeni Hayatlar…

‘Bugüne kadar biriktirdiklerimden mutsuz muyum?’ diyerek sorguladığımda cevap mutsuz olmadığım olsa da…

Yola çıkmaya hazırım…Sadece kendi içime giden bir yolculuk istediğim. Yeniden keşfetmeye duyulan özlemin getirisi. Tüm keşfettiklerimle ilk defa karşılaştığımda yarattıkları heyecana doğru küçük bir geri dönüş…

Tanımadığım yerlerde, tanımadığım insanların içinde arıyorum bunu.

Yalnızlığımı arıyorum aslında…

Hepinizi görebiliyor, duyabiliyor, neler yaptığınızı biliyorum…

Tanıdık hislere sahipsiniz hepiniz…

Kendi çıkışıma bir yol arıyorum aslında, yalnızlığımın içinde… Ancak hepinizi görebiliyor, duyabiliyorken yalnız kalamıyorum. Çıkamıyorum kendimi diplerine çektiğim kısır döngümün içinden…

Daha öncede yazmıştım küçücük bir çocuğun gözlerindeki heyecanla bakabilmeyi istediğimi, kocaman kocaman açıp gözlerimi. Ağzım bir karış açık öylece bakabilmek istiyorum hayata, çevremdekilere şaşkınlıkla! Küçücük adımlarla yaklaşabilmek insanlara, minicik ellerimle dokunabilmek. Merakla dinleyebilmek söylediklerini…

Her şey bu denli tanıdık gelmesin, yeni bir şeyler öğrenip duyabileyim istiyorum.

'Yapamıyorum'...

* Parmağımdaki leke ne zaman çıkar bilmiyorum ama onu gördükçe sinirleniyorum!!!

 
Toplam blog
: 41
: 1436
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

27 yıl geçmiş ilk günden bu yana... Okullar okunmuş, MBA'ler yapılmış, Amerikalara gidilmiş, hayat h..