Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tanımadığın kişilerden şeker alma anne. Baba sen de!

Tanımadığın kişilerden şeker alma anne. Baba sen de!
 

Resim: Alıntı


Sevgili anneciğim, sevgili babacığım.

Hani hep derdiniz ya bana, tanımadığın kişilerden şeker, çikolata dahil hiçbir şey alma diye…

Eğer bir kişi durduk yere bir şey veriyorsa sana , mutlaka ama mutlaka şüphelenilecek bir durum, neden, olay ara ardında.

Tehlike bazen uzağından değil, yakınından gelir. Hem de çok yakınından, can ciğer arkadaşından, demiştiniz. Hiç kimseye güvenmemem konusunda beni uyarmıştınız.

Ben sizin bütün bu söylediklerinizi dinledim. Tanıdığım ya da tanımadığım kişilerden çikolata dahil hiçbir şey alamadım. Fakat fakat sizi görünce şaşırdım. İkilemde kaldım. Yoksa bu sadece biz çocuklar için mi geçerliydi... Sonra korktum. Sizin için korktum. Bizim için korktum.

Çünkü siz hiç tanımadığımız insanlardan gelen paketleri alıyordunuz. İçlerinden bazen bulgur, bazen pirinç, bazen şeker, bazen makarna, bazen havlu, bazen de havlu içine sarılmış paralar çıkıyordu.

Hatta bir keresinde çuvallarla bir şeyler indirmişlerdi de kamyondan, bunlar ne diye sorduğumda, kömür demiştiniz.

Ne için aldığınızı sorduğumda ise, sen boyundan büyük işlere karışma diyerek beni azarlamıştınız.

Sevgili anneciğim, sevgili babacığım.

Biliyorum. Boyumdan büyük işlere karışıyorum belki ama ben de sizin için korkuyor ve endişeleniyorum.

Ya o paketlerin içinde kötü bir şeyler çıkarsa…

Ya size de bana vermek istedikleri gibi zarar verirlerse…

Neden? Neden bunları veriyorlar anne size?

Neden sobamızı yaktığınızda benim genzim yanıyor baba?

Bunları size soramıyor, sorsam da cevap alamıyorum.

Fakat!

Siz benim için nasıl endişeleniyorsanız, ben de sizin için öyle endişeleniyorum.

Siz nasıl beni düşünüyor ve seviyorsanız, ben de sizi öyle düşünüyor ve seviyorum.

Onun için diyorum ki….

Lütfen ama lütfen anne! Lütfen baba! Söz! Harçlık bile istemeyeceğim sizden. Hatta yaz tatillerinde çalışıp kendi harçlığımı kendim biriktireceğim. Yeter ki; tanımadığınız kişilerden şeker dahil hiç bir şey almayın. Tanıdıklarınızdan da…

Beni affedin!

Bunları size yazdım, çünkü beni dinlemiyorsunuz.

Sizi seven çocuğunuz.

***

Bu yazıyı attıktan sonra Vatan gazetesinde gezinirken bakın ne gördüm. Bu kadar olur dedirten cinsten bir şirinlik. Merak ediyormusunuz? Tıklayın o zaman.

http://haber.gazetevatan.com/haberdetay.asp?detay=Her_sey_seker_icin&tarih=13.03.2010&Newsid=293461&Categoryid=1

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..