Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Tanımam böyle Ata

Tanımam böyle Ata
 

Alıntı


Sen vurdukça elini kalkar ayağa  cinim
Kim kesecek dilini savruk dayağa kinim
Merhamet yok insaf yok gelinmiş ama adım
Evciliğe karnım tok ergine yama tadım!
 
Gideceğim yer okul engel kondu hederim
Ben istemem o sokul  ana dondu kaderim
Yetmişlik dede ile ne işim vardı benim
Düştüm dermansız dile yaşlısı sardı tenim!
 
Ancak lebler kuruyup bedenden can çıkarsa
Hangi namus koruyup kurşundan kan akarsa
Varla yok arasında hala koşturup durma
Ahkamın karasında ana coşturup sorma!
 
Tanımam böyle ata çocuk gelin bildiniz 
Onmaz yeriniz bata beni elin! Sildiniz 
Allah yardım eylesin sübyan sebi olana
İmanıyla söylesin olmaz gibi! Bulana.
 
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..