Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '15

 
Kategori
Deneme
 

Tanrıya sitem...

Tanrıya sitem...
 

Meleklerini gönder ve beni artık yanına al Tanrım. Vermiş olduğun bu kadarcık çile bile beni yormaya yetiyorda artıyor bile. Tanrım, sesime ses ver! Dualarımı en iyi duyan sensin nitekim . Öyleyse bana gerçek bir baba gibi sun şefkatini. Beni cahillerin ve zorbaların elinden kurtar . Kırbaçlara maruz kalan bir köle olarak bile  yaşayabilirimde, asla cahil ve zorba bir kimsenin kurmuş olduğu bir sistemde barınamam. Kötülerle savaşmayı emreden sensin, öyleyse düşünen kullarını bir takım zorbalar karşısında aciz duruma düşüren kim ? Neden şeytanın kazanmasına müsaade ediyorsun, onu cennetten kovacağına, düşünen yararlı kullarını bu kadar entrikaya maruz bırakacağına, kısaca onu hemen yanıbaşımızda bizi günahlara çekmesine yardımcı olacağına, neden oracıkta işini bitirmedin . Neden tutsak etmedin onu. Neden çoğu kötü insana dost olarak verdin onu. Gördün mü bak, sana bu kadar sitem etmeme bile yardımcı olan o. Kötüler kazanmamalı Tanrım! Kötüleri diğer tarafta cezalandırman, burada o kötülerin gazabına uğramış masumların acılarını hafifletmeye yetmez çünkü. Bazılarının cezasını anında vermelisin artık! Günün birinde karşılacağız seninle, Tanrım kalbimi en iyi bilen sensin oysaki, öyleyse beni cahillerin arasında kalmaktan kurtar, burası tıpkı bir batakhane gibi, çoğu kötü ise yazıktır ki dört bir koldan insana kötülüğü aşılamakla meşgul şimdi...

Tanrıya sitemini böyle seslendirmişti ...

Yazan-Edibe Toğaç...

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..