Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '19

 
Kategori
Alışveriş - Moda
Okunma Sayısı
190
 

Tanzim Satış Geldi Hoş geldi

Tanzim Satış

Pazarda ve Markette fiyatlar almış başını gidiyor.

Sel vurdu, Lodos vurdu, Güneş vurdu, vurdu da vurdu, amcamın çocuğu vurdu, teyzemin kızı vurdu derken, fiyatlar en sonunda kendi kendini vuracak.

Hal'den alırken, tarladan alırken 1 lira, 2 lira, pazara markete gelince, vay efendim dolu vurdu, vay efendim dolar durdu, vay efendim şu, vay efendim bu, fiyatlar 6-7-8 lira.

Geçtiğimiz günlerde bi denetleme yapıldı hal'cilere yüzde 800 fiyat artışı yapılmış satarken.

2 milyondan fazla ceza kesilmiş birçok işletmeye.

Aslında ceza kesilmenin yanı sıra yaptırımda uygulanması gerekir diye düşünüyorum. Cezayı yedi yine satar yoksa sıkıntı değil. Gerçi biraz zor ama görücez bakalım.

Sonra, Devlet işe el koyunca kızıyorlar. Tanzim satış geldi Hoş geldi.

Bazıları da diyorki; yağ ve tüp kuyruğu dediğiniz günleri hatırlayın diye. O dönemde de malesef stokçular yüzünden millet ne çekti be kardeşim. Fiyatlarda tavandı zaten.

Ama şimdi onunla bunu bir tutanlara biraz şaşırıyorum.

Sen fiyatı yüzde 700-800 artır. Oh ne güzel bir kazanacağına 5 kazan 6 kazan, sonra devlet bi dakika dur bakalım deyince, esip gürle.

Yok öyle bir dünya. Kusurabakmayın. 2 liralık şey olurmu hiç 7-8 lira. Ayıptır, yazıktır ve günahtır.

İçiniz sızlamıyorsa, ben bişey demiyorum.

800 kat fazla kazanırken içi sızlamayanın, tanzim satış olunca da içi sızlamasın, sinirleri katlanmasın.

Çok güzel bir söz var;

Ne ekersen onu biçersin...

 

Tanzim satış hayırlı olsun.

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 37
Toplam yorum
: 1
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 30
Kayıt tarihi
: 31.12.18
 
 

İnsanlar yaşamları boyunca bir çok şeylerle karşılarşırlar ve bunları nasıl yöneteceğini bazen çö..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster