Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '11

 
Kategori
Siyaset
 

Tapuma girdiler...

Emlak vergilerimi ödemek üzere ilgili belediyeye vardım.  

-Çıkartın hele şu vergilerimizi de ödeyelim.  

Tuşa bastı şaak diye düştü ekrana.  

-Kaç adet emlak görünüyor sizde dedim. Dedi ……tane.  

-Dedim olmaz bir tane eksik var.  

-Dedi hangisi.  

-Dedim hani AVM nin karşısındaki 864 varya onun bitişiğindeki.  

-Dedi ki yok, satmışsınızdır.  

-La havle ve la kuvvete ve illa billah ne dersin be adam, (ulan bizim arsayı imza taklidiyle falan satmış olmasınlar tövbe tövbeee.)  

-Beyefendi isterseniz karşı büroya gidin belki yeni tapu çıkmıştır orada yeni ada ve parsel no ile.  

-Eyvallah.  

Karşı bürodan elimize verdiler yeni tapuyu.  

-Ulan bu neeee. Sahiplik kısmında tam yazmıyor, ben burayı müstakil tapu olarak metrekare hesabıyla almamış mıydım ….! E öyle bu ne peki burada belediye bana ortak olmuş ulan.  

- Benim müstakil arsama belediye nasıl ortak oluyor yahu, bu gasp değil mi?  

Soluğu imar müdürünün yanında alıyorum.  

-Ortak merhaba,  

Şaşırdı adam.  

Ne ortağı der gibi bakıyor.  

-Şaşırma şaşırma arsama ortak girmişsiniz, hayırlı olsun.  

-Bu ne yahu, mango cumhuriyeti mi burası  

-Eeee orada yeni uygulama yaptık.  

-Eh hayırlı olsun, peki diğer arsalarıma da ortak olacak mı sınız?  

-Beni tanıyormuş medyadan izaha çalıştı bak İbrahim bey….  

-Şükredin ki ortağınız belediye, ya herhangi bir şahsı ortak yapsaydık. Hem diğerlerine girmedik ki…1  

-Ulan gerçekten ya, iyi ki belediye ortağım oldu ya şahıs olsaydı arsama o şahısla beraber ev yapacaktım o her kimse? Ne iyi belediye bu…? Hem öteki arsalarıma girmemişler.  

Ölmektense sıtma iyi galiba…Ölümü göstermedi mi müdür sıtmaya razı olmak gerek.  

Haaa hakkını yiyemem yargıya gidebilirsiniz diye yol göstermedi değil, allahı var şimdi…  

Avukatımla istişare etmeliyim bu durumu.  

Dostum böyleyken böyle, almışlar, çalmışlar, gasp etmişler, girmişler …yani arsama, dedim avukatıma.  

5bin TL ben alırım ancak kazanma ihtimalimiz yer düzeyinde, mahkeme masrafları cabası…dedi.  

-Ulan öteki arsalara dokunmamışlar ya boşver, bak oturduğun evin tapusu da senin, belediye ortak girmemiş sana otur oturduğun yerde bi su iç afiyet olsun….  

Valla öyle yapmalı malları korumak lazım…çoluk çocuk var.  

Şimdi siz evinizi sizin sanın, arsanızı  

Tırstım valla  

Üç tane yazı yazdım yayına atamadım, Nedim Şener de Ergenekon’dan gözaltına alınınca kardeşim tırstım .  

Devlet gücünü elinde bulunduranlar adamın müstakil tapusuna ortak olabildiyse, tapunun tamamına el koymadılar diye şükretmekten başka yapacak fazla bir şey yok. Yargı diyecekseniz….He he diyorum efendim.  

Ananızı öpen kadıysa kime şikayet edeceksiniz.  

En iyisi siz evinizin tapusunu bi kontrol ettirin ve hala sahibi kısmında TAM yazıyorsa şükredin kardeşim  

Şükredin.  

Şimdi bu ileri demokratik memlekette gelin de eleştirin iktidarı…Medya özgürce çalışsın.  

Allah müstehakınızı versin sizin.  

Biz yinede yazmayı sürdüreceğiz…  

 

İbrahim Erol  

gazete54.com  

 
Toplam blog
: 135
: 694
Kayıt tarihi
: 31.08.09
 
 

Gazi Üniversitesi fizik lisans eğitiminin ardından, Marmara Üniversitesi'nde master, İTÜ'de dokto..