Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '18

 
Kategori
Siyaset
 

Tarafsızlık İlkemdir..

Tarafsızlık İlkemdir..
 

Zeytin dalı operasyonu sayesinde, teröristlerin ülkemizin etrafında nasıl bir tüneller yaptığını vs. şeylerin hepsini gördük. Böyle bir durum ülkemizi karıştırıp, parçalamak isteyen ülkelerin organizasyonlarını da ortaya çıkardı. Gerçi zaten belliydi ama apaçık gözlerimizle görmemizi sağlayan bu savaşımız oldu..

Her zaman ülkemizi karıştıracak olaylarda tepkili oldum. Bunun nedeni, çok çok önemli durumlar yaşandı ülkemizde hiçbir zaman bir gezi olayındaki gibi tepki ve olay olmadı. Gezi olaylarına karşı çıktım çünkü his olarak bunun ülkemizi karıştırmak isteyen ülkelerin işi olduğunu düşündüm... Çünkü ben Ankara'ya gittiğim zaman, ki çok gittim memleketim çünkü,, Son yıllarda Ankara'yı hiç bu kadar ağaçlandırılmış görmemiştim.. İstanbul .. Uzun yıllar İstanbul da yaşadım hatta ömrüm orada geçti, Heryer çiçeklerle, yeşilliklerde donatıldı. Bu arada Taksim'e gittim, son hali çok güzel olmuş..

Demek istediğim şey...
Eğer ülkemizi içten karıştırmayı başarsalardı, sınır ötesindeki teröristler ve ülkemizi parçalamak isteyen ülkeler amaçlarına ulaşacaktı.. Şimdi anladınız mı beni.. Bunları yazdığım zaman taraf tuttuğumu sananlar oldu..

Fetö... yıllar öncesinde pekçok siyasetçi ve gazeteciler fetö gerçeğini çok dile getirdiler... Ve işte yaşananlar...

Parti liderlerinin de, bir insan olduğunu ve onların da hata yapabiliceklerini  herzaman gözönünde bulundurarak olaylara yaklaşmamız lazım.... Kusursuz olan  bir ALLAH 'tır..

Benim hep anlatmak istediğim,
Liderinizin ya da tuttuğunuz partinin ne kadar fanatiği olursanız olun  tarafsızca yargılayın herşeyi... İşte o zaman adil olur herşey...

Önce VATAN...
FGN..

 
Toplam blog
: 88
: 850
Kayıt tarihi
: 08.10.07
 
 

İnsanın insanlara verdiği değerlere sahip çıkılmazsa İNSANLIK ölür.. Önce değerlerimize sahip çık..