Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '09

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Tarhanazzini çorbassino

Gazetelerden ilgimi çeken yazıları keser bir dosyada saklarım. 2003 Kasım tarihli Posta gazetesinden kestiğim bir yazı dikkatimi çekti. Hafta sonunda kim nerede ne yapmış.
Bakınız bazı meşhurlarımız bir hafta sonunda, nerelerde, neler yapmışlar:

Gülben kızımız Doğan Cüceloğlu’nun “Savaşçı “ adlı kitabını okumuş. Aferin. Armani Kafe’ye gitmiş.

Bakan Bey, Tuna Kiremitçi’nin” Bu işte bir yalnızlık var” kitabını okumuş, Recep Usta’da “Diyarbakır Tava” yemiş. Helal, hoş olsun.

Yazar Mine hanım, Celine’nin Semmelweiss kitabını okumuş, Japon lokantasında suşi yemiş.

Galatasaray'lı Ümit bey, Jimmy Burns’ün “Tanrı’nın Eli” kitabını okumuş. İtalian Job filmini izlemiş. Erkek kardeşine play station, Dolce Gabbana’dan jean pantolon almış. Mayadrom’daki Bistro’da penne yemiş.

Doğulu Kenan Martin Sort’un ”Fasonların İçinden” kitabını okumuş, Ritz Otel’in altındaki Margaux’ta patlıcanlı risotto yemiş. Demek şu bizim risotto’nun patlıcanlısı da varmış.

Tuğba kızımız “Osmanlı İmparatorluğu” kitabını okumuş. Günaydın’da kebap yemiş. ”Kimlik” adlı filmi izlemiş. Hafta sonunu da çalışarak geçirmiş. Afferin kıza.

Meltem hanımefendi Ayn Rand’ın “Fountain Head”ini okumuş. Armani’den alışveriş etmiş. İtalian Job filmini izlemiş. Papermoon’da ahtapot carpaccio ile pizza yemiş.

Vay benim dillerim vay. Vay ki, nasıl vay.

Bizim buralarda kötü bir sözcük söylerseniz bu sözü söyleyene; “Nahha, dilini yağmur yememiş eşek arıları soksun” diye beddua ederler.

Duyamadım, ne dediniz?

Kim ne derse desin, kim nerede, ne yerse yesin. Ben hafta sonunu köyümde geçirdim ve tarhanazzini çorbassino içtim.

Hani bana afiyet..!

 
Toplam blog
: 165
: 646
Kayıt tarihi
: 16.02.09
 
 

Recai Şahin: 1941 yılında Fethiye- İncirköy'de doğdum. İlkokul köyümde, ortaokulu Fethiye'de okud..