Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Tarifi imkansız

Tarifi imkansız
 

Gönlümü yakan acının adı belirsiz

Tarifi heceleri kelimeleri kayıp kimsesiz

Unutulmuş bir ağaç gibi sessiz

Gönlümü yakan acını adı belirsiz

 

Hecelerim kelimelerim mısralarım kimsesiz

Dilimin ucunda heceleri kelimeleri kayıp

Söyleyemiyorum

İfade edemiyorum bu acının adını bilemiyorum

 

Yakıyor tarifi anlaşılmaz

Kor alev tartışılmaz

Bir gökyüzü ağırlığınca acısı ile yüreğime oturan

Beni sırt üstü yerlere yatıran

 

Sürüm sürüm süründüren acını adı belirsiz

Şekli şekilsiz

Söyleyemiyorum

İfade edemiyorum bu acının adını bilemiyorum

 

Sığınıyorum Rabbime

Sonsuz merhametin sahibine yüce Allah’a sığınıyorum

Bembeyaz bulutların beyazlığında umutlara sarılıyorum

Gözyaşlarıma dokunan

 

Hecelerime mısralar yazdıran benimle her an olan

Ağladığımda beni duyan

Gözyaşlarımı silen yüce Allah’a sığınıyorum

Bembeyaz bulutların beyazlığında umutlara sarılıyorum

Mehmet Aluç 

 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..