Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '13

 
Kategori
Deneme
 

Tarifsiz duygular

Sanki beni bekleyen bir hayal görüyorum.

 Kara gökler kül rengi bulutlarla kapanık;

 Evlerin bacasını kolluyor yıldırımlar.

 İn cin uykuda, yalnız iki yoldaş uyanık.

 Biri benim, biri de serseri kaldırımlar.

 İçimde damla damla bir korku birikiyor;

 Umut denizinin ortasında

 Bir sandala hapsoldum gibi

 Seni kaybetme korkusuyla hayatta

 İlk kez attığım o tarifsiz duygularımı..

 Günün birinde ona rastlarsam

 Arada geçen yılların, ayrılan yolların

 Başka limanlarda demirlenmiş gemilerin

 Sanki bir şey arıyormuşsun gibi

 O günün temizliğiyle bu günün yaralarını silmek

 Sanki o arada hiçbir şey yaşanmamış gibi

 Onunla o yıllara geri dönmek

 Ya da dönebileceğini zannetmek

 Zorlanırım sanırım ilk anda

 Çünkü aradığım geçmişte olanlar değil

 Şimdi olmayanların peşinde miyiz acaba

 Onunla kimseyle yaşayamadıklarımı yaşamak

 Ona ilk rastladığım tatlı telaş içinde.

 Ojelerini siler saçını atkuyruğu yapar

 O eski günlerdekine benzemek istersin şimdi

 Yıllardır hiçbir şarkı seni incitmiyor

 Gözlerinin içi gülüyor o şarkılarda

 Bütün herkes bana sorar

Sendeki bu değişiklik nedendir diye

 İlk aşklara rastlamak risktir

Sen eski sen değil,o eski o değil

Başka hayatlara ait olduğunu fark edersin

Ellerin cebinde hep o şarkıyı mırıldanırsın

Hadi geceyi söndür kalbim uykusuzluk vakti

Gençliğimiz de geceler gibi eskidendi..

 
Toplam blog
: 28
: 643
Kayıt tarihi
: 16.05.13
 
 

İlk ve ortaokulu Turgutlu orta okulunda okudum. Liseyi Turgutlu Lisesinde tamamladıktan sonra üni..