Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Tarih" Birkaç Çapulcu" yu "Halk"Olarak Yazacak

Tarih" Birkaç Çapulcu" yu "Halk"Olarak Yazacak
 

Biz başkalarına benzemeyiz. Bizim kavgalarımız aile kavgasıdır... Bugün nefrete varan duygularla birbirimize gireriz,yarın birbirimizin omzunda ağlarız...


Sosyal medya önderliğinde halkın "YETER" çığlığıdır  bu baş kaldırış, bu hiçbir partinin organize etmediği kendiliğinden oluşuveren kalabalıklar... 

Sayın başbakan'ın "birkaç çapulcu" , "Onlar yüzbin çıkarırsa; karşılarına  ben, bir milyon  kendi partimden genci çıkarırım diyerek  halkı ayrıştıran söylemleri  , kendi tabanındaki  bilinçli insanlar da dahil olmak üzere tüm ülke insanının sabır taşını çatlattığı  "talihsiz" ifadelerdi,  kuşkusuz...

Facebook'da  yazılanlardan en çok hoşuma giden ve üzerinde düşünülmesi gereken iletileri okuyanlarımla paylaşmak istiyorum.  Bir  genç bayan Halk TV'ye sesleniyor:

"Halk TV'ciğim,yapmayın devrim şarkıları vermeyin.Onlar bir zamanlarda idi.Şimdi zaman, o zaman değil.  Bu millet neyi, ne zaman değerlendireceğini biliyor"... 

Gezi parkında açılan  pankartlardan biri...  Altına  imzamı attığım...  

Biz AKP'siz dine,   CHP'siz  ATA'ya,   MHP'siz vatana,   BDP'siz Kürde,   sahip çıkarız...  BİZ HALK'ız.

Bir diğeri,  hele buna bayıldım. AHA dedim,  işte  benim halkım...

Fenerbahçeli'ydik, Galatasaraylı'ydık, Beşiktaşlı'ydık...  LAZ'DIK,  KÜRT'DÜK ,  ÇERKEZ'DİK,  ALEVİ'YDİK, SÜNNİ'YDİK...  Ama sayende  hatırladık...    BİZ KARDEŞTİK ...   OMUZ OMUZA...  

 

Bu;  birkaç ağacın sökülmesine tepki değil,  bu,  bardağın taşan son damlası...  Bu,  artık bu bardak, daha fazlasını  alamaz demek... Hele birkaç çapulcunun  çığlığı  hiç  değil...

 
Toplam blog
: 307
: 1382
Kayıt tarihi
: 08.08.07
 
 

Emekli Türkçe öğretmeniyim.Şimdi Marmara Üniversitesi bünyesinde bulunan, Atatürk Eğitim Enstitüsü ..