Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '09

 
Kategori
Deneme
 

Tarihe yazılmak...

Tarihe yazılmak...
 

...


susmak haykırmaktır bazen
sevdalı yüreğini kanatırcasına acıtmaktır inadına
isyanın ateşi gibi içinden küllenip yanmaksa bu kez ölmeyeceğim
arsızlığına haykırıp umuda yatıracağım gözlerimi aşka pusu kurup prangalarımın sesini duyduğumda
sen ha diyebilecek miyim yoksa boğazıma dizili mi kalacak harfler gülüm
diyemeyecek miyim kaybolup bir çift mavi denizde
kürek mahkumu gönüllü tutsak tarihe yazdım seni


ellerin, ellerin nerede,
nasıl da buymuş soğuktan sen de mi kaldın kimsesizim,

öksüzüm;

öyle bak, bakma ne olur yaralıyım,
sızıyorum boğma rakı bidonunda sarhoş balık gibiyim
benn ne yaptığımı biliyor muyum?

be hey sevda kokan mevsim,
tomurcuğa vurmuş çiçek
hey bahar aşk mevsimi evrim babanın yine mi sevday vuracak saatler
yalnızlık duvarlarına hücum borusu çalacak gibi yüreğim bak geldin ya
kafesi ha kırıldı ha kırılacak tut, tut ki

acım azalsın

rojin diyor ki 'kim kürt doğmak ister'
tüm günahları üstlendim payım yokken
suçlusu benim arada kalmış sevdanın

tıpkı kürt ilinde türk doğmak gibi
kanıyorum kurşun yedim pusu kurdular yüreğime
vuruldum ana
yazmadığım kadere kim doğmak ister ki
rojin diyor ki
...

ılık bir rüzgar nefesin
John Baez şarkısı söyler gibi gönüllü tutsağım artık
oyalı yazmanın eyüboğlu deseni gibi tarihe yazıldım
sustukça büyüyor, haykırıyorum acım asılı baş ucumda …

bak,
dinle
duyuyor musun?

susmak haykırmaktır bazen
sevda yüreğini kanatırcasına acıtmaktır inadına

acı veriyorsa sevmektir tarihe yazdım...

yüklemsiz tümceyim artık sensiz yolunu şaşırmış sözcüklere yazdım gönüllü tutsaklığımı
kim yazgıya teslim olmak ister ki sevda türküsü çoğaltmak varken
en iyisi susmak…

karakutuya kahraman tarifesi yazdın ya alacağın olsun hayat!
alacağın olsun!

tarihe yazdım inadına sevdam seni
yürü de gel
gözlerimi yatırdım yoluna
gönüllü tutsak
vurgun
sende yitik

tarihe yazdım;alacağın olsun hayat katile kahraman tarifesi yazdın ya
alacağın olsun bi can daha...

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..