Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

05 Nisan '08

 
Kategori
Teknolojinin Geleceği
 

Tarihi gaflar

Tarihi gaflar
 

Merhabalar,
Ben okumaya çok meraklı olduğumdan, bilime ve öğrenmeye de bir o kadar meraklıyımdır.

Bilgisayarımda oturup Bunları Biliyor musunuz? sayfasını açtım ve o sayfada bilmediğim birçok şeyleri okudum ve öğrendim, neler yok ki anlata anlata bitiremem.

Ancak içlerinden bazı okuduklarımı sizlerle paylaşmak istiyorum, bu yazacaklarım bilgi ama aynı zamanda tarihi gaflar yada fiyasko sözler, okuyun bakalım siz nasıl adlandıracaksınız.

İskoçyalı Fizik alimi söylemiş: "Radyonun hiç bir geleceği yoktur."


Amerikan Patent Dairesi Başkanı Charles H.Duell (1899) söylemiş: "İcat edilebilecek herşey icat edildi, artık yeni hiç bir şey icat edilemez."

H:G.Wells Yazar(1901) söylemiş: "Denizaltıların savaşta ne işe yarayabileceğini anlayamadım, en fazla mürettebatın boğularak ölmesine sebep olabilir."

Henry Ford'un otomotiv sektörüne girebilmesi için kredi talep ettiği bir banka müdürü söylemiş "Atlar her zaman kullanılacaktır, otomobil ise ancak gelip geçici bir moda olabilir."

Fransız Orduları Başkomutanı Mareşal Ferdinand Foch(1911) söylemiş: "Uçaklar hoş birer oyuncaklar, askeri bir değerleri yoktur."


Harry M.Warner Film endüstrisi yöneticisi söylemiş: O sıralarda yeni icat edilen sesli film hakkında şöyle demiş, "Artistlerin konuşmalarını kim duymak ister ki?

Daryik F.Zanuck (Twenty Century Fox'un başkanı) söylemiş: "Televizyon en geç altı ay içinde piyasadan silinecektir. İnsanlar her akşam böyle bir kutuya bakmak istemezler."

Decca Record Plak firmasının bir yöneticisi(1962) söylemiş: Beatles grubu hakkında "Gitar gruplarının modası geçti, saundlarıda hiç iyi değil."

Popular Mechanics Dergisi(1949) yazmış: "Bilgisayarlar gelecekte belki sadece 1, 5 ton ağırlığında olacaklar"

Siz ne dersiniz?

Herkeze sonsuz sevgiler, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...