Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

Tarihimiz bize bir beden büyük

05.02.2008 13:13:45

Bir ellerinde sözde bayrakları diğer ellerinde 30 bin Mehmetçiğimizin katili bölücü başı Öcalan resimleri Küpeli Dağına barış aramaya çıkıyorlar. Bu kadar demokrasi sizce de fazla değil mi? Kimin gözüne hoş gözükmeye çalışıyoruz da bunlara tahammül ediyoruz? Kaçacak yerleri kalmayınca işte böyle sistemin deliklerinden içeri saklanıyorlar. Şu bir gerçek PKK sadece illegal yollardan savaşan bir terör örgütü değil artık legal yollardan da bölücülüğe soyunan siyasi oluşumdur. Biz yüz verdikçe astarı kapıyorlar. Demokrasi denilen kavram bu ise istemem sizde kalsın. Tarihinde zaferlerle destanlarla dolu Türk milletini bu kadar rahat karşılarına alabilmeleri bizim suçumuz ve ben bundan utanıyorum.

Üzülerek söylüyorum ki bu şanlı tarihin şimdiki Türk milletine ağır ve fazla geldiğine inanıyorum. Biz Tarihimizi hak etmiyoruz. Bize bir beden büyük geliyor o tarih o zaferler o destanlar. Hangi yüzle basıyoruz altımızda binlerce kefensiz yatan varken topraklara? Hangi yüzle Ata'nın mezarına gidip şikayetlerde bulunuyoruz? Yazıklar olsun bu yaşananları sadece seyredenlere olayları bu noktaya kadar getirenlere. Türk milletine tarihine toprağına ihanet edipte üstüne haklılık arayanlara izin verenlere.

Ben inancımı yitirmeye başladım ama yine de arada bir Atatürk çocuğu Fatihlerin torunu olduğumu hatırlamak iyi geliyor bakın size de tekrar tekrar hatırlatayım. Atatürk çocuğuyuz geldikleri gibi geldikleri yere göndermesini çıktıkları gibi indirmesini de biliriz. Fatihlerin torunuyuz bize kefen biçenlere Avrupa’dan Çin Seddi’ne mezar kazar tarihe gömeriz.

 
Toplam blog
: 38
: 680
Kayıt tarihi
: 23.01.09
 
 

İzmirli, Dokuz Eylül Üniversitesi İktisat Bölümü mezunu, ekonomi ve siyaset ile aktif olarak ilgilen..