Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

TARİHİMİZİN SÜSÜ 23 NİSAN

TÜRK TARİHİNİN BİR SÜSÜDÜR 23 NİSAN

Bugün 23 Nisan

Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramımız

Ben

Bugünü

Türk tarihinin bir süsü olarak görüyor

Öyle seviyorum bugünü

İçime sevinç doluyor bugünde

Ve

En içten sevgilerimi sunuyorum

Başta

Başkomutan

Gazi Mustafa Kemal Atatürk

Ve

Onun silah arkadaşlarına

Ve de

Gazi ve şehitlerimize

 

TBMM

Kurtuluş Savaşımızın destekleyicisidir

 

Bakın şimdi

Çocuklaşıverdim birden

Çocukken söylediğimiz

BUGÜN 23 NİSAN

Şiiri geliverdi aklıma

Sevindim yine çocukluğumdaki gibi

Bugün 23 Nisan

Neşe doluyor insan

Nasıl dolmasın ki

Bugün 23 Nisan

…”

Ne güzel değil mi

 

Sevgili Atatürk’ümüz

Geniş düşünce ve görüşleriyle

Türk ulusuna olan sevgisiyle

Büyük Millet Meclisini kurmuş

Bu Ulus buradan yönetilecek demiş

 

Kurtuluş Savaşımızın devamını

Buradan yönlendirmiştir

 

Kurtuluş Savaşının kazanılmasında

Bu örgütlenmenin çok yararı olmuştur

 

Bu sayede

Ülkenin

Yüreği ülke sevgisiyle

Beyni

Doğru bilgilerle dolu olup

Bilgi konisi olmuş

Değerli Türk bilim insanları

Burada toplanmışlar

 

Atatürk’ü candan dinlemişler

Ortak değerler dizisi oluşturmuşlar

Bu bulguları uygulamaya geçmişler                              

Başarmışlar

 

Biz bugün

Bu yaşadığımız yaşamı

O insanlara borçluyuz canlarım

 

Allah onlardan çok razı olsun

Ruhlarını da şad eylesin

 

Sana

Sonsuz Teşekkürler sevgili Atatürk’üm

Sizlere

Sonsuz teşekkürler

Sevgili Atatürk’ü anlayıp destek olanlar

 

Sizlere

Ne kadar dua etsek azdır

 

Ben

Sizlerin seveni olarak

Yürekler dolusu

Sevgilerimi sunuyorum

Sizin için

Dualarımı havale ediyorum

Allah’ımıza

 

Evet

Sevgili Türk Halkı kardeşlerim

Evet

 

Bugün 23 Nisan

Neşe doluyor insan

Nasıl dolmasın ki

Bugün 23 Nisan

 

Tüm Türk Halkının

23 Nisan

Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramı

Kutlu olsun

 

Bayramı yaşayan tüm çocuklarımızı

Yanaklarından öpüyor

Sağlıklı olmalarını diliyorum

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..