Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '12

 
Kategori
Deneme
 

Tarihte bugün

05.03.2009 tarihli günceme rastladım notlarım arasında. Sürekli günlük tutarım. Fakat belli aralıklarla onları temizlerim. Bazen çeşitli nedenlerle notlarım ve günlüklerim aynı defterde yer alabilir. İşte belirttiğim tarihli günlük o notların arasından çıktı. Aynen aktarıyorum.

RÜZGÂR VE BEN

Rüzgâr ve ben

Bir beden gibiyiz

Derin bir nefes

Bir nefes daha

Bir nefes daha

Derken etti üç nefes

Dört, beş, altı, yedi

Yedi benim uğurlu sayım

Uçtum rüzgârla ben

Kanatlandım o hızla

Yedi kat arşa.

Sağ ol Recai Şahin Hocam! Bak, senin önerin üzerine küçük notlar aldığım gibi aynı zamanda şiir yazma önerini de uygulamaya çalıştım. Şiir yazdım. Evet, ben kendim yazdım, kendim için. Sadece kendim için. Ben hayatımda tek bir şiir yazmıştım, o da “ can “ dediğim oğlumun babasınaydı. “ Seni seviyorum can hem de çok” gibi sözcüklerle yazılmış bir akrostiş şiirdi. Metrelerce uzun beyaz bir kâğıda yazmıştım. Sırf onu memnun etmek adına yapmıştım bunu. O, bana öyle güzel şiirler yazıyor, beni öyle memnun ediyordu ki ben de onu sevindirmek istemiştim. Artık kendim istersem şiiri sevmek ve yazmak istiyorum.

 

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..