Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '10

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
353
 

Tarihten bir yaprak

Tarihten bir yaprak
 

TARİHÇİ NAİMA YI SAYGI İLE ANIYORUM


Ben diyorum ki: Aslında, YAŞ, maş, gereksiz. AKP, li lerin, iki lafın arasına sokuşturup durdukları gibi, Baş komutanımız, Abdullah Paşa var. Dolayısı ile, ordumuz başı boş kalmayacak. Boşuna telaş etmeyelim. Sadrazam Recep Paşa nın, tüm kuvvet komutanlarının görevini tek başına yapacağından da, kimsenin şüphesi yok. Hüseyin Çelik, Suat Kılıç, gibi, cevval, Bostancı başları mız da mevcut. Ve, en önemlisi, Macuncu başı, Ser Bülent, Arınç Paşamız var. Tüm ocağı, macunla donatır, yenilmez bir ordu yapar. Savulun la, PKK lılar. Yeni çeri geliyor.

Şekilde görüldüğü gibi, hop oturup, hop kalkacak bir durum, bu meseleyi, enteresan mevzuu bahis teşkil etmez iken, Yiğit oğlan, Yalın kılıç, Kılıçdaroğlu Paşa, işi kaynatıyor. Yiğit oğlan, Yalınkılıç, Kılıçdaroğlu Paşa ya göre, topraklarımız iyi yönetilmiyor. Yakında, saksıya koyacak toprağımız bile kalmayacak. Yiğit oğlan, Yalınkılıç, Kılıçdaroğlu Paşanın iddiasına göre, Güney doğdu Sancağımız, Kürtlere verilecekmiş. Zaten Kürtler de bu günlerde, BİZİ, AZAT EDİN, deyip, duruyorlar. Dediklerine göre, bu azat durumunu, Cumhuriyeti kurup, bu günleri hazırlayan, Dünya devi, Mustafa Kemal Atatürk Paşa da istiyormuş. İşte burada duralım. Bu, BDP liler de hiç mi hiç akıl yok. Yahu, Başkomutan, Abdullah Paşa ve Sadrazam Recep Paşa, Atatürk ün lafından bile hazzetmezler. Bu azat durumunu, Atatürk istemiş ise, avucunuzu yalarsınız. Bunlar, tam tersini yapıp, sizi de, Kuzey Irak a sürgün ederler.

Recep Paşa, Atatürk cumhuriyetini hepten baddal edip, ülkeyi, Osmanlı kalıntısına çevirme sevdasında. Baş kumandan, Abdullah Gül Paşa da, Padişahlık benim hakkım, deyup, arka çıkmak ta. Peki, ne olacak bu memleketin hali? Bir şey olmaz. Recep Paşanın, dışarıda kadim dostları var. Bunların başında, Amerikan Bitişik Devletleri Başkanı, çakma Karaoğlan, Hazreti Obama var. Obama, Höt ulen, dedi mi, iş orada biter. Recep Paşa, halis İngilizce, One Mınut, demişti de, neler olmuştu? Yahudi küffarlar, temelden sarsılıp, zangır, zangır, titremişlerdi. Şimdi, bizim bu karışık durumumuza, Amerikan Bitişik Devletleri Başkanı, Çakma Karaoğlan, Obama Hazretleri, Amerikan şivesi lie, One Mınut derse, ne olur. Olacağı şu: Zınk diye, otururuz kıç üstü.

Politika, zor zenaattır. Ekip işidir. Ekip de, yabancı oyuncu bulundurmak şarttır. Yabancı oyuncu da, öyle zırt diye gelmiyor, Teknik kadroya bakıyor. Kim var bizim teknik heyetimizde? Recep Paşa var. Gerisini saymaya gerek yok. Recep Paşa oldu mu, Ülkeye yabancı oyuncular akın ederler, Katardan, Yemenden, Suudilerden, Lübnan dan, iran dan, Fizandan, Libya dan. Avrupalı yok mu? Avrupalılar, dinimizce caiz değiller. Selamı, sabahı, kesmeyeceksin, ama uzak duracaksın. Kapıyı aralayacaksın, içeri girmeyeceksin. İmanını möhkem tutacaksın. Yine soruyorum: Ne olacak bu memleketin hali? Bir şeycikler olmaz. Dönersin Kıbleye, uyarsın İmama. Sağ olasın Obama. Dedin mi, şerbetlenirsin. Şerbetlenince de, kurşun işlemez. Tarihçi NAİMA da, yaşasaydı, bu durumu, aynen böyle yazardı.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 820
Toplam yorum
: 339
Toplam mesaj
: 29
Ort. okunma sayısı
: 316
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster