Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Tarkan = ....

Tarkan = ....
 

Resim alıntı....


Senin yokluğunu her hissettiğimde, sanki bastığım yerler ayaklarımın altından kayar gibi oluyor.. Bitanem sen benim için bir nefessin, ben nefes almadan yaşamam ki.. Seni çok sevdiğim için ayrılamıyorum, sana öyle yürekten bağlandım ki unutamıyorum.. Çok yakınımdasın bunu hissediyorum.. Çünkü, her zaman kalbimde taşıdım her zaman sevdim seni.. Biliyor musun güzeller güzeli, hiç kimse alamadı gönlümdeki yerini.. Senden yalnızca bir şey bekliyorum, bana iki kelime söylesen.. ''DÖN BANA AŞKIM, SENİ SEVİYORUM'' desen.. Bir saniye bile vakit kaybetmeden uçarak gelirim yanına.. Yalnızca tek bir ışık, bir işaret bekliyorum senden.. Lütfen aşkısı, uzat ellerini bana kaçma benden.. Eskiden olduğu gibi başını göğsüme yasla aşkım.. Güzel saçlarına dolansın ellerim.. Dönmezsen kahrolurum, yanar biterim.. Seni canımdan bile çok sevdim, inan bana aşkım ondan bile vazgeçerim... Hayat bir matematiktir çözebilene, aşk ise iki kişiliktir sevebilene... Şu fani dünyada birbirimize hep problem çıkartırızda, ondan sonra bir de çözmeye çalışırız... Eşittirden sonrasını yaşamak varken, kendimizi soru işaretleri ile yorarız... Ben, bizim aşkımızın problemini çözmek için formülü buldum... Ama bir türlü sonuca gidemiyorum.. Çünkü, eşittiri sende unutmuşum... '''TARKAN = ....''' SONUCU YALNIZCA SEN BİLİYORSUN, PROBLEMİ ÇÖZMEME YARDIM EDER MİSİN?....sEnİ sEvİyOrUm..

Mustafa TARKAN

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..