Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '10

 
Kategori
Müzik
 

Tarkan efsanesi

Hayatımda iki şeyin yıllarca düşlerini kurdum: O engin denizin ufukla keşistiği noktada mana alemlerine daldığım şehr-i İstanbul'uma kavuşmaktı düşlerimin ilki. İstanbul özlemi büyüdükçe büyürdü yüreğimde. Uzaktan geçen gemilere el sallardım benden istanbul'a selam söylemeleri için. İşte bu düşler arasında yeşil gözleriyle o gülümserdi bana. Sesiyle, muhteşem yüreğiyle beni mesteden tarkan istanbul'la özdeşleşirdi düşlerimde. Onun sönmeyen ateşine sadece bir kaç saniye istanbul'da tanık olmak isteyip kaybolup giderdim hülyalar alemine.

Ben Tarkan'ı ilk gördüğümde 4 yaşındaydım. Koşulsuz ki o yaşta ne o pozitif ruhtan fışkıran ateşi anlayabilirdim ne de beni sarıp sarmalayıp çok uzaklara götüren manalı şarkılardan. Büyümeye başladım. Önce yeşil gözlerde var olan yaşama tutkusunu keşfettim. Her defasında bana kaderime gülümsemem için telkinler gönderiyorlardı. Hayal kırıklığına uğradığım, ümitlerimin tüketildiği anlarda bana motivasyon veren sadece o gözlerdi.

18 yaşımı doldurduğum zaman anladım ki gerçekten de "özgürlük içimizde"ymiş. Sadece dansını saatlerce izleyebilirdim. Böyle bir ruhtan böylesine devasa bir şöleni izlemek büyük bir zevk ve ayrıcalıktı. Ben büyüdükçe Tarkan da büyüyordu gözlerimde. Dansa olan ilgim de böyle başladı. 9 yaşımdayken ekran karşısında tarkanla birlikte başladım dans etmeye. Sonra hayatımın vazgeçilmez bir parçası oldu dans. Tarkan'ı (bana bunca özelllik katan ruh ikizimi) görmem gerektiğini düşündüm. 15 nisan 2009 kültür üniversitesi bahar şenlikleri Tarkan konserine bilet aldım. O zaman ankara'da öğrenciydim. İstanbul'u bilmiyordum. Planım sabah 5'te otobüse binmek 13'te istanbul'da olmaktı. "Çok düşlenilen şeyler olmazmış." derlerdi de inanmazdım. O gün olumsuzluklar üst üste geliyordu. Bilet aldığım otobüs firması beni dolandırdı. Bilet için extra ayıracak param olmadığı için bir bavul hayal kırıklığıyla kalakaldım aştide: (ve ağlayarak sabahın köründe aştiden yürüyerek yurda döndüm ve tüm olumsuzluklara rağmen bir gün mutlaka ile başlayan cümleler kurmaya başladım ve aradan bir yıl geçti.

Tarih 16.01.2010. Hayatımda çok şey değişti. İstanbul'da öğrenciyim. Yıllardır düşlerini kurduğum canım İstanbul'uma kavuştum. Şimdi merak ediyorsunuz. İstanbul'a kavuştun da ya İstanbul düşlerinle özdeşleştirdiğine kavuşabildin mi diye? Ona da kavuştum. Hem de öylesine bir kavuşmaydı ki... O akşam istanbul kavuşmamızın müjdecisi olarak ağlıyordu. O yağmuru ve İstanbul'u iliklerime kadar hissettim o gece. Dansımız bizi öylesine birleştirdi ki yan yana olamasak ta tenlerimizde o dansı çoktan hissettik. Ertesi gün ekranlarda kendimi izlerken bu apaçık ortadaydı. Ve şimdi gelecek hakkında yorumlarımızın tükendiği sahnede, Tarkan'la tanışmak en büyük hayalim.

En güzel düşlerde görüşmek ümidiyle:)

 
Toplam blog
: 8
: 966
Kayıt tarihi
: 21.01.10
 
 

DEĞİŞİK VE FARKLI OLANLARA BENİM İLGİM.YAŞAMI SEWİYORUM. GEZMEK,YABANCI KÜLTÜRLER TANIMAK,FARKLI İNS..