Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '10

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Tarkan'ın burnu ve Allianoi

Tarkan'ın burnu ve Allianoi
 

Facebook dan alınma


Bakan Eroğlu'nun sivri açıklamaları karşısında Tarkan ilk kez açıklama yaptı. Megastar konuyla ilgili şöyle konuştu: "Bu konuyla ilgili bakanımıza cevap vermeyeceğim. Allianoi ile ilgili bilim adamları zaten bir açıklama yapacak. İşin muhatapları durumu en iyi şekilde insanlara anlatacak. Benim Alliano'ya her zaman desteğim olacak. Fotoğrafları facebook'taki sayfamda kalacak." (Bugün)

Tarkan'a ne denilebilir.

Koskoca Akp li bir bakanla söz düellosuna girip, Akp yi karşısına alacak yürek kimde kaldı ki?

Hakkında uyuşturucu yüzünden süren bir dava varken ve de korku imporatorluğu yaratılmış, faşizme giden bir ortam varken Tarkan ne yapabilir bundan öte.

Fazıl SAY gibi 5 n 1 K ya çıkıp, ben Akp den de Recep Tayyip Erdoğan dan da korkmuyorum diyebilme cesareti olmayabilir.

Peki, oy tercihini evet olarak kullanacağını açıklayan ülkemin “muhteşem sanatçıları”, Tarkanın sanatçı dostları nerede? Ya da Tarkan dan haz etmese bile demokrat geçinen, topluma örnek gösterilen, Başbakanın kahvaltılı sohbetlerinde yer alan demokrat aydınlar, toplumun münevverleri neredeler..

İki gün geçti ses seda yok kimselerden.

Bakanın, ormandan sorumlu bir bakana yakışır, izandan, bilimden, estetikten, gerçeklerden yoksun anti demokratik açıklamaları karşısında niye kimse bir açıklamada bulunmuyor.

Bir tek Leman SAM ın Habertürk de bu sabah bir açıklamasına şahit oldum o kadar. Helal olsun.

Sindirilmiş, korkutulmuş bir toplum olduk çıktık. Hayırlara vesile olur inşallah…

Çoğumuzun bildiği bir Papaz hikayesi vardır, Nazi Almanyasında yaşanan hatırlatmak istiyorum bir kez daha. Çünkü gidişat çok kötü, fena halde benzemeye başladı.

Önce komünistleri aldılar ses çıkarmadım çünkü ben komünist değildim, sonra sendikacıları aldılar ses çıkarmadım çünkü ben sendikacı değildim, sonra sosyal demokratları aldılar ses çıkarmadım çünkü ben sosyal demokrat değildim, sonra yahudileri aldılar ses çıkarmadım çünkü ben yahudi değildim... Sonra bir gün sıra bana geldi bir baktım ki beni koruyacak kimse kalmamıştı…

Bence bu bakan baraj maraj da yapmasın, şarkı da söylemesin…

 
Toplam blog
: 7
: 508
Kayıt tarihi
: 27.06.10
 
 

Çiçek çocukların Sultanahmeti mesken tutuğu yıllarda İstanbulda doğmuşum. Zaman geçti, 1980 l..