Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

kevser şekercioğlu akın

http://blog.milliyet.com.tr/kevser

02 Eylül '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tarkan konseri

Tarkan konseri
 

gizemin gözlerinden biz


Merhaba Selda, sana kaç gündür teşekkür yazısı yazmayı düşünüyordum ama olmadı işte. Öyle geçerli bir nedenim de yok üstelik. Bugün hazır yağmur yağarken hem günün tadını çıkarayım hem de yazayım diyerek oturdum. Öyle özlemişim ki hem yağmuru hem de üşümeyi onun için çok iyi geldi bu serinlik. Yürümeyi bile düşünüyorum daha sonra. Ömrüm boyunca bahar-yaz dedim ama bu yaz sıcakları canımdan bezdirdi, kış özlemim depreşti, ne erken kararan akşamlara ne de soğuklara laf etmeyeceğim uzun yıllar boyunca.

Sana teşekkürlerimi sunuyorum sevgilerimle birlikte, sen olmasan biraz zor görürdük onu. Ölmeden Tarkan’ı görmek kısmet olsa demiştim kendi kendime, boyunu posunu yaratana kurban olduğuma da söyledim arkadaşlarımla otururken, biletler tükenmiştir, biz bulamadık dediler. Birkaç gün sonra sana bir sürprizim var dedi. Ben unutmuştum söylediğimi, o ne ketumdur sen bilmezsin, öyle her şeyi hemen konuşmaz, biraz sıkıştırdım ama benim sıkıştırmam ona sivrisinek vızıltısı kıvamında gelmiştir herhalde. Sonra söyledi hazırlanın diye, öyle sevindim ki sevindiğimi belli etmemeye çalıştım. Ben ne zaman çok sevinsem olmaz sevindiğim şey, onun içindir sakin görünme numaralarım. Ama çok sevindim bilmeni istiyorum arkadaşım.

O akşam Gizem’le (dışarıdaki küçük kızım) birlikte geçtik karşıya. Sürprizin içinde Açık Hava’nın hemen dibindeki B…. Lokantasında iftar yemeği için rezervasyon yaptırmış, Kız Kulesini seyrederek yemek yemek inanılmaz keyifliydi hele etlerinin lezzetine bayıldım. Gizem resmimizi çekti çıkışta, ben davul gibiyim gördüğün gibi. Birkaç merdivenle indik hemen konser kuyruğuna. Yoğun alkış ve ıslıklarla, on beş dakika gecikmeyle çıktı sahneye, kurban olduğum Allah ona boy pos konusunda yeterince cömert davranmamış ama tonlarca insan onun adını bağıra bağıra kendilerini yırtıyorlar. Profesörler, siyasetçiler içinde toplanılıyor elbette ama bu bir başka manzara. Ermiş olsa delirir insan bu ilgi karşısında onun ufak tefek şımarıklıkları ne ki? Ben zaten ona hiçbir zaman kızamamıştım. Beni ilgilendiren tek şey onun sesini şarkı söylerken canlı dinlemekti.

Kadınlar kendilerini paralıyorlar onun için ama adamlar kıskanmıyorlar onu çünkü onlar da ona hayranlar bana göre. Tarkan, cinsiyetlerden arınmış, frekansların ötesine ulaşmış çok özel bir insan. Herkesi coşturuyor, samimi, kendi gibi, katıksız, ben inandıklarımın değişmemesi için hiç kurcalamıyorum gerisini beni hiç ilgilendirmez. İçimden, çok içten bir dua dilleniyor, umarım bir gün benim sözlerimi de şarkı(lar) olarak söyler diye. Olur mu dersin?

Çok zayıf ona kendi yaptığım tereyağı ve yoğurttan götürmek istiyorum ama o da yakınımdaki gençler gibi pastörize değil bunlar yemem derse onun hakkındaki tüm düşüncelerim değişebilir. Yeme de kuru tahta gibi yaşa, bari şu sözlere bir bak, bak bakalım bir şeyler çıkarabilir misin derim giderken. Neden olmasın belki de bir gün benim kelimelerimde dillenir şarkılarda onun sesinden. Hiç kızmıyorum avazı çıktığı kadar bağırarak kendini parçalayan kızlara hatta sevimli görünüyorlar gözlerime oysa ben hiç sevmem abartıya kaçan aşırılıkları ama söz konusu Tarkan olunca olabilirmiş gibi geliyor her şey. Ben bile bir ara bu halimle sahneye çıkmayı düşünmedim değil.

Duygusal melodileri onun kadar güzel dillendiren insanlar var elbette ama o bir başka söylüyor, insanın farkına varmadan kenetleniyor sevdiği insanla elleri onun nağmelerinde. Herkese dua ediyorum elleri boş kalmasın, gönüllerindeki hayırlı dilekleri olsun, Tarkan’ın sesini dört kulak aynı hislerle dinlesinler diye.

Tüm samimiyetimle çok ama çok teşekkürler ediyorum arkadaşım, sen olmasan sürprizi yarım kalacaktı güzel bakışlımın.

 
Toplam blog
: 374
: 869
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1965 Akçakoca doğumluyum. Evli ve dört kız annesiyim, küçük bir kızın  anneannesiyim. A.Ü. Halkla..