Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '10

 
Kategori
Magazin
 

Tarkan

Tarkan
 

Hangisi?


- Duydunuz mu, Tarkan da gözaltına alınmış.
- O da mı darbe yapacakmış?
- Hayır.
- Peki neden?
- Bilmiyorum.
- Davet edildiği halde kahvaltıya gitmemişti, ondan olabilir mi?
- Yok yahu, olur mu öyle şey...
- Geriye ne kalıyor, Rus kızları, portakalcılar falan/filan...
- Yok yok...
- Koko diyorlar.
- Koko ne?
- Bilmiyorum.
- Sen de hiçbir şey bilmiyorsun...

Neyse geçelim bunları...
Son durumu Tarkan'ın kendi ağzından (Şarkılarından) öğrenelim:

- "Özgürlük İçimizde", "Arada Bir", "Arar Buluruz", "Bir Oluruz Yolunda", "Asla Vazgeçemem", "Ölürüm Sana"...

- "Yetti Artık", "Her Nerdeysen", "Uyan"
"Çat Kapı"
- "Eyvah", "Sarıl Bana"
- "Kimdi"
- "O'na Sor", "Selam Ver"...

- "Biraz Nezaket"...

- "Hepsi Senin Mi"
- "Dedikodu"...

- "Unut Beni"
- "Gitme", "Kuzu Kuzu"...

- "Yine Sensiz"

- "Gitti Gideli", "Gül Döktüm Yollarına"...

- "Uzun İnce Bir Yoldayım", "Vay Anam Vay", "İkimizin Yerine", "Yandım Yandım", "Delikanlı Çağlarım"...

- "Ayrılık Zor", "Sabret", "Bekle Beni"
- "Şeytan Azapta"...

- "Söz Verdim",
- "Dön Bebeğim"
- "Gelipte Halimi Gördün Mü", "Çok Ararsın Beni"...

- "Unutmamalı"
- "Gülümse Kaderine"...

- "Taş Olurum", "Başına Bela Olurum"...

- "Sen Başkasın"

- "Şımarık...

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..