Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '19

 
Kategori
Şiir
 

Tarlayla Koyun, Gerisi Oyun

Ben çok çok küçükken 

"aslı yok yaylasında" koyun güderdim 

tavanından şıp şıp akardı damlalar 

delik tavan bir tavan, 

ben gökyüzüne hayran hayran bakardım öylece

mehtaba dalardım bazı geceler.

dalardım hayallere çok eskiden

çocukluk işte, 

sis olurdu her yer, aniden

güneş açsın diye, dua ederken

kurt kapmazdı sürüyü belki de

sisler alır götürürdü.

giden gelmezdi, beklerdim beyhude

gelen kalmazdı öylece, beklenirdi öylece

dün olan gün gibiydi

gelmek bilmeyen koyunlar,

belli ki oyuna daldılar,

“tarlayla koyun, gerisi oyun”

derdi büyükler…

 

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..