Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '07

 
Kategori
İstanbul
 

Tarz.. İstanbul..

Bir değil, bin yapay davranışlar var insanlar arasında....
Özellikle İstanbulda yapay ilişkiler..
Samimi gibi davranış sergiliyorlar insanlar' ın bir çoğu ama bomboş sahneler çıkıyor daha sonra..
Evet piyasa ekonomisi şartlar'ın oluşturduğu çıkar ilişkiler tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de yaşanıyor ama bizdeki biraz daha karışık yaşanıyor..
Meta ilişkisi ile insani doğal ilişkilerimizi ayıramıyoruz..
Dünyanın hiçbir ülkesinde görülemiyen kültürümüzdeki sıcak, samimi ilişkiler'imizi koruyamıyoruz.. Eğitim seviyemiz yüksek olmuşolsaydı yaşanan çarpıklıklar'ın hiçbiri olmazdı diye düşünüyorum.. Değişimler'i değişim gibi yaşayamadığımız sürece güzellikler'i yaşamamız mümkün olamıyacaktır..

Ekonumik koşullar nedeniyle değişimleri ve bu değişimlerden doğan yapay ilişkileri bir tarafa koyalım..
İstanbul'un bir kültür yapısı var..
İnsan davranışıyla..
Lehçesiyle..şivesiyle..
İstanbullu insanın farklı bir düşünce tarz'ı var..
Farklı bir espri anlayışı var..
Sen gel efendim Anadolu'nun bir köy'ünden..(ben de köy çocuğuyum)..İstanbul'un en lüks semtler'inden biri olan nişantaşı'nda iş arkadaşlar'ının arasında espri yapmaya çalış..!
Esprimi.?bilmişlikmi.?ukalalıkmı.?..bilemiyorum artık..
Konuşuyor da konuşuyor efendim.!
İstanbullu olmaya çalışıyor besbelli..
Fakat..
Öyle kolay değil İstanbullu olabilmek..
İlk önce alıcılığın olmalı..

Sevgiler..
 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..