Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Tarzı adap bilirim

Tarzı adap bilirim
 

Tarzı Adap Bilirim


Nedendir bilmiyorum yazan sorup diklenir
Önüme gelip duran desturumu ilmeli
Mührümü silmiyorum hatra yorup beklenir
Saygımı bulup buran tek turumu bilmeli.

Hep mi erkek gezecek sanalın aleminde
Gönlüm bulanır durur ha gayret y/az denince
Methiyeler düzecek kanalın kaleminde
Salya sulanır kurur çölüme naz inince.

Ne erkek, ne kız adı hararetle yazıyor
Olur olmaz soruyla yiyor türünden haltı
Sorsam nedir ki t/adı hakaretle bozuyor
Yoz eğilim kuruyla diyor türünden yaltı.

Kaza kudret eklerim gönlüm sanma ki düşer
Yüreğimi dilmem ki bendinden azan ekler
Say ki aşkta teklerim beni anma ki pişer
Çene huysuz bilmem ki kendinden yazmış yükler.

Sinirim tavan desem! Bakmayın gülen yüze
Bende burda öğrendim hele nasıl güzelsin
Az buçuk güzel isem akmayın bilen g/öze
Yalan dolan iğrendim duymam! Asil özelsin.

Racon kesmekse şayet! Tarzı adap bilirim
Yine de takılmayın lisan küfür bozarım
Kadın seçer mi ayet farzı hitap bilirim
Hariçten yakılmayın namı püfür tozarım!

 


Yaltı anlamı; Yamaçta ki az eğimli yer. 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..