Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

TAŞ DUVARLARA

TAŞ DUVARLARA
 

TAŞ DUVARLAR


Suskunluğun, soğuk ölümler gibi

Üşürüm sana her baktığımda

Gözlerinden görürüm her şeyi,

Sen bana bir şey, söyleme sende.

Neler saklıyor bilmemki ardında

Yüreğin benzer taş duvarlara

Ördüğün sınırları yık geç artık

Taş yüreğinden taş, duvarlara.

Sen sustun , ben konuştum yıllar yılı

Ses geldi de taştan, senden gelmedi

Halime bulur diye belki bir çare,

Anlattım derdimi , taş duvarlara.

Gördüm her taşta ayrı ayrı yüz

Kimi mutluydu , kimisi mutsuz

Dönsende artık bana nafile,

Adımız çoktan , yazıldı taşlara.

Yıllar yılı bekledim gülecek bir yüz

Farkedilmez oldu geceyle gündüz

İçimdeki aşkın kalemiyle ben,

Kazıdım ismini , taş duvarlara.

Taş yarılıp , bana gösterdi halini

Yıllarca biriken göz yaşlarını

Unutum ben artık kendi derdimi,

Oturdum ağladım , taş duvarlara.

Her geçenin halinden o anlardı

Soğuk görünsede içi yanardı

Taştan daha sadık sevgili var mı..?

Kalbimi verdim ben , taş duvarlara.

17.7.2010

 
Toplam blog
: 42
: 437
Kayıt tarihi
: 01.08.09
 
 

Asıl mesleği ressam. Resme olan ilgisi ikokul öncesine dayanır. İlköğrenim ve liseyi  Aydın '..