Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '19

 
Kategori
Şiir
 

Taş Eridi

Taş eridi hasretimden, terimden,
Çektirdiğin çile dolmadı gülüm,
Kara kış yerleşti, gitmez serimden,
Gönlümde ilkbahar olmadı gülüm.

Acımadın çıra gibi yaktın yâr,
Hastalandım göz ucuyla baktın yâr,
Çekiç vurup çivi gibi çaktın yâr,
Kimse derdim nedir bilmedi gülüm.

Dünyanın kahrını çeken ben oldum,
Umuda gözyaşı eken ben oldum,
Kurşun gibi çarpıp seken ben oldum,
Sevgin yüreğimde solmadı gülüm.

Ben huzur aradım, sen çile verdin,
Paramparça ettin yerlere serdin,
Gülünü terk ettin, dikeni derdin,
Attığım taş menzil bulmadı gülüm.

Ufkuma sevdanı yazdım silinmez,
Yaram derindedir ondan bilinmez,
Kalbin kaya dilim dilim dilinmez,
Bu gönül sevmekten yılmadı gülüm.

Harika bir ömür olsa diyorum,
Şu çile defterim dolsa diyorum,
Takvim yaprakları solsa diyorum,
Sensiz kara bahtım gülmedi gülüm!

 HARİKA UFUK
     ADANA
       2009

NOT 1: Bu şiir Antoloji Com’ da 2009 Haziran ayında Dünya Barışına Çağrı Grubunun açtığı şiir yarışmasında birinci olmuştur.

NOT 2: Bu şiir Türkiye’nin en büyük şiir sitelerinden Edebiyat Defteri’nde 21 Temmuz 2010’da “Günün Şiiri” seçilmiştir.

 
Toplam blog
: 389
: 261
Kayıt tarihi
: 01.12.13
 
 

Adana'da doğdu. Öğrenim hayatına İstanbul'da Çengelköy İlkokulu'nda başladı. İstanbul Marmara Ünive..