Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Tasarruf

Bu sabah uzun yıllar ihmal ettiğim misket büyüklüğündeki yağ bezesini aldırmak üzere bir devlet hastanesinde küçük bir operasyon yaptırdım.

Yaptırdım yaptırmasına ama yirmi dakika bile sürmeyen küçücük bir operasyon için adeta büyük bir operasyon yapılacakmışcasına tek kullanımlık ameliyat elbisesinin giydirilmesinin tüketim açısından yanlış olduğunu görevli hemşireye söylediğinde şu cevabı aldım; 'doğru söylüyorsunuz. daha önce benzer küçük operasyonlar ameliyat elbise giydirilmeden yapılıyordu ama sonra değişti ve bu şekilde operasyona hazırlıyoruz hastalarımızı'..

Ameliyat elbisesi deyip geçilmesin. Günde ortalama on hastaya benzer operasyon yapıldığını düşünürsek ülke geneli ele alındığında büyük rakamların heba olduğunu görürüz.

Kim bilir ihalelerde ne dümenler dönüyordur.

Yazık!

Daha önce benzer operasyonların ameliyat elbisesi giydirilmeden yapılmaktayken sonradan elbiseye dönüştürülmesi düşündürücü değil mi?

Bu benim gördüğüm sağlık teşkilatındaki sadece bir kalemdeki boşa giden harcama. Kim bilir buna benzer ne kadar boşa giden harcamalar bulunuyor.

Peki ya diğer devlet kuruluşlarındaki boşa yapılan harcamalara ne demeli?

Tasarrufa yönelik uygulamalar geliştirilmediği sürece ülkenin iki yakası bir araya zor gelir.

Erdoğan bu seçimlerde görüntü kirliliğine son verilmesi için seçim bayraklarıyla donatılmasına son verileceğini söylemişti seçim meydanları konuşmaları başlamadan önce.

Sevinmiştik hepimiz tadarrufa gidiliyor diye..

Seçim bayraklarıyla görüntü kirliliğine son verildi verilmesine ama oy almak uğruna seçmenlere değişik promosyon ürünleri verilmektedir.

Peki tasarruf bunun neresinde?

Hiç bir yerinde!

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..