Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Taşımasu

Taşımasu
 

- Taşımasuyla neden değirmen dönmez?

- Çünkü TAŞIMASU küçük bir Japon çocuğudur.

Kızmayın tamam sadece şaka yaptım. Kızarsanız ben de kızarım ve bu iğrenç esprilerin devamını getiririm.

Siz sanıyor musunuz ki başka iğrenç esprim yok. Bildiğim bütün iğrenç esprileri yapmaya kalksam siteyi terk edersiniz hatta editörler bile kaçar.

Ben masumum aslında... Ben de sizler gibiydim bir zamanlar ama ah o çocuklar yeğenler yok mu...

İntikamım acı oluyor... geçen sabah minik Emir’e mesaj çektim

- Nuri ölünce Çin’e gömün... Nuriçinde yatsın...

Akşama doğru cevap geldi

- Halaaa espriyi bütün gün düşündüm ama sonunda buldum

- Eeee kimin yeğenisin bulcaksın tabi...

- Halaaa sana bir espri patlatayım mı?

- Yok patlatma

- Patlatayım patlatayım... BUMMM

- Ya Emir ya, ne pis adamsın sen yaa

- Eeee kimin yeğeniyim

:) Doğru söze ne nedir

:) İyi bayramlar.

http://www.esmakahraman.com/tasimasu/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..