Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '08

 
Kategori
Dostluk
 

Taşınmanın duygusallığında itiraf ( Dost mektubu )

Taşınmanın duygusallığında itiraf ( Dost mektubu )
 

elini yüreğimde hissettiğim güzel insanlar


İtiraftır ve kendimle hesaplaşma;


Taşınmalar hep duygusallaştırmıştır beni. Memur anne babanın atamaları yüzünden hayatı boyunca taşınmış ve hala buna alışamamış biriyim. Taşınmalar hep yüreğimi dağıtır böyle.
Eskiden kalanları anıları, mektupları yazılanları atamadım hiç. Taşınma arifesinde toparlanırken neler geçti elime. Uzun zamandır unuttuklarımı hatırlattı tüm bunlar.

Maalesef pek çok değeri çok özlediğimi bile fark edemeyecek kadar askıda bırakmışım, sanki nasırlaşmış yüreğim. Kendimi avutmak için mecburen dedim yoksa üzüntüden ölebilirdim yitip gidenler karşısında.AVUNTUYDU sadece özür olamazdı bu….
Şu adaletsiz, merhametsiz dünyaya ayak uydurduğum, o güzelim karşılıksız -yoğun- güzel duyguları ve dostlukları çok özlediğim ama çarka ayak uydurduğum '' dan '' diye yüzüme vuruldu. Utandım kendimden. Hiç yakıştıramadım.


''Herkese yetecek kadar büyük olmalı sevgin,
Ama, kapasitesi sınırlı olmalı yüreğinin ki, hakkını verebilsin sevdiklerinin''


Tüm bunları düşündüren güzel yazılardan bir tanesini paylaşmak istedim sizinle ;


'' Senin adın mucize olmalıydı.

Sıcacık bir şeyler vardı sende

Bazen gözlerinden akan çiğ tanesi düşerdi içime;

Hüzün ve mutluluğu bir arada yaşardım

Çiğ tanelerin yakardı yüreğimi

Ama yanında olabildiysem mutlu olurdum.

Bir mucizeydin sen aslında

Bunu bilen pek fazla kimse yoktu

İhtiyacın da yoktu bilinmesine

Bana kattıklarının sen bile farkında değildin.

Şiirleri başka yorumlardın, içim sıcacık olurdu.

Senin adın mucize….

Yüreğin öyle derin ki tanıdıkça keşfedilecek,

Tadına varılacak…

Bazen bir orkide idin gözümde,

Dokunmaya kıyamadığım,

İncinmenden korktuğum,

Yüreğinde onun gibi beyaz, duygularında

Mucizeydi senin adın,

Bazen kilitlenip konuşamazdık,

Ama yüreğimiz susmazdı,

İnsanların içinde sıradan olmadığını biliyordun,

Öylesine derin ve sıcaktın.

Bakışın da anlatımında farklıydı.

Bazen zehir zemberek kızardın,

Ama yüreğinden hiç eksik etmezdin sevgi tohumlarını,

Garip bir mutluluktun sen

Bazen de hüzün,

Kimi zaman erişilmez olurdun suskun kırılmış,

Ama sıkı sıkı tutunurdun hayata…


Sıcacık bir histin sen yokluğunda deli gibi aradığım,

DOSTUMDUN SEN , hep yanımdaydın

Yanımda olamasan da varlığının benimle olduğunu biliyordum ve bu bana

yetiyordu…

Senin adın mucizeydi sen benim vefalı dostumdun hep böyle kal emi ? ''''

^^^^NOT: SEVDİKLERİM bloglarına devam etmek istiyorum ama taşınma arifesinde olmadı üsteki yazı çıkıverdi birden ama iki tane en sevdiğimi yazmadan geçemedim :

*Blog sayfamı açtığımda gelen yorum ve mesajları ( parantez içindeki sayılarla doğru orantıda)

*Güzel sözler (iltifat da olabilir) duymayı

*Buradaki paylaşımları ^^^^^^^


sevgiyle dostlukla…..

 
Toplam blog
: 35
: 956
Kayıt tarihi
: 26.04.08
 
 

1976 Edirne doğumluyum. Abant İzzet Baysal Üniversitesinde ön lisans eğitimimi tamaladıktan sonra öz..