Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '07

 
Kategori
Yolculuk
 

Tatil Bavulum

Tatil Bavulum
 

'Gene doldurdun be kadın.'

'Ama bu elbiseyi almazsam olamaz çok giyiyorum.'

'Senin aldığın her elbise, ekstra bagaj olarak geri dönüyor bana.'

Her seyahat öncesi klasik bir repliktir bu bizim evde.Benim vazgeçememezliğimin sonucunda bavulum tepelemesine dolar.Bu işi bir türlü öğrenemedim ben.

Oysa erkekler öyle mi?Yapılarındaki düzlük bavullarına da yansır.

'4 çeşit t-shirt.'

'1 Jean.'

'3 çeşit şort.'

'1 gömlek.'

'İç çamaşırları.'

'Pijama.'

'1 çift terlik.'

'1 çift spor ayakkabı.'

'Mayo.'

'Şapka'

'Traş takımı, losyonları,diş fırçası, diş macunu,'

Bu klasik bir erkek tatil bavulu.(İş yolculuklarında durum değişir.)Unutuklarım olabilir tabii.Zaten unutmamak da olmazsa olmazlarımdandır.

Şimdi bir de benimkine bakalım;

'1 jean.'

'10 çeşit t-shirt,.'

'5 çeşit ince askılı bluz.'

'2 bol pantalon'

'5 gündüz,2 gece giyilebilecek elbise.'

'3 çeşit bermuda'

'2 çeşit mayo,2 çeşit bikini.'

2 çeşit kaftan denizde kullanılmak üzere'

'İç çamışırları'

'Pijama'

'3 çeşit sandelet,2 çeşit stiletto,1 sabo,1 spor ayakkabı, 2 çeşit plaj terliği'

'Sadece tatillerde kullandığım takılarım'

'Yüz ve vücüt kremlerim.

'4 tane havlu (2'si benim ,2'si eşimin)

'Yolculuk için büyük bir çanta,bir plaj çantası,bir de boyundan asmalı tatilde kullanacağım küçük bir çanta.'

'Güneş kremleri hem yüz hem vücud'.

'Şampuan ve saç bakım kremlerim.'

'2 kitap biri bana, biri eşime.'

'Dergiler'

'Şapka,

'Bandanalarım'....

Haksız değil galiba adam söylenmekte!

Ben hiçbir zaman bilemem yanıma ne almalıyım, ne almamalıyım durumunu.

Akşam belki yemekte giyerim düşüncesiyele aldığım elbiseler, bu elbisenin altında iyi durur dediğim sandaletler, stilettolar,ya da aman serin olursa düşüncesi ile olmazsa olmazım şallarım....

Götürdüklerimin yarısını bile kullanamayacağımı bilerekten 'belki lazım olur' zihniyeti ile taşırım.

Bavul hazırlamak çoğu zaman işkence gibi gelir bana. Yaşantımızın seyahat üzerine kurulu olması etkendir belki de...Ama bildiğim bir süre sonra yola çıkma fikrinin bile itici gelmesi,tatil için bile olsa ,5 saat sonra ulaşacağınız masmavi denizin yanında sereserpe yatma hayalinin bu bıkkınlığı engelleyememesi...

Aslında bu yazıyı tatil bavulu hazırlama konusunda azıcık yardımcı olmak için kaleme almıştım,ama olmadı...

İbre bana döndü!

Itır Arayıcı

 
Toplam blog
: 50
: 2013
Kayıt tarihi
: 23.01.07
 
 

Eski reklamcı, hatta her daim reklamcı, geyik, kokoş, alışverişkolik, biraz uçuk, bir zati-muhteremi..