Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '11

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Tatil Dediğin Böyle Birşey

Tatil Dediğin Böyle Birşey
 

6. Yalnız Tatil 

Ben hiç yalnız tatile gitmedim. O ne ya öyle sap gibi tek başına… Hiç bana göre değil. Bir de marjinal takılır yalnız tatile gidenler, ben tatilin keyfini böyle çıkarıyorum, kafamı dinliyorum, nereye istersem gidiyorum, kimseye bağlı kalmıyorum. Hadi git oradan be! Desene ben baya bir uyumsuzum, bizim arkadaşlar da çoktan planını yapmış bana sen de gel diyen olmadı ben de çıktım kendi başıma…. Diyemiyorlar tabi entel entel takılıyorlar. Offf çok sıkıcı.. Nuri kesmenin tadı bile olmaz yalnız başına. Bu sap versiyon hakkında pek yorum yapamayacağım…. Tek tatile giden tanıdıklarım var onlara da buradan aaaaasosyalsinizzz diyorum. Aşk: 1 yıldız / Eğlence: 1 yıldız / Kitap Okuma: 5 yıldız / Uyku: 3 yıldız / Para:1 yıldız 

7. Reçel’in kuzen kuzene tatili Geldik bizim tatile… İki evli kuzenin iki öküz eşi olursa tatil nasıl yapılır işte böyle kuzen kuzene…. Gerçi balayında olmadığım için kuzenimi sevgili eski sevgilime kesinlikle tercih ederim tatilde. Yalnız şu yüzüklerin efendisi olayı boktan ya… Aşksız tatil mi olur! Olmuyor ya olmuyor… Marmaris’in taşı toprağı altın değil Nuri mübarek, ne aşklara ne ateşli sevişmelere şahit olmuştur şu sahiller. Oysa biz bütün gün tabiri caizse eşekler gibi yatıyoruz. Bazen uyuyakalıyoruz, havluya salyalarımız akıyor. Slipli slipli adamları seyredip gülüyoruz. Bu iyiymiş ya, bundan bir cacık olmaz muhabbetleri yapıyoruz. Bu sahillerden slip mayoyu nasıl söker atarız ona kafa yoruyoruz. Her gün bugün step yapacağız, bugün havuz başı sporuna kesin katılacağız diye birbirimize söz veriyor, tabiî ki tutmuyoruz. İdare eder yaşamlarımızdan hiç mi hiç bahsetmiyoruz. Tekne turundaki o kaptanla yaşarım ulan ıssız bir adada diyerek ikimiz de aynı şeyi düşünüyor ama birbirimize tabiî ki söylemiyoruz. Sevgili eski sevgililerimizden gelen telefonlara kısa ve öz yanıtlar veriyoruz. Ben de özledim ben de gibilerinden. Oysa İstanbul’a dönmeyi hiç mi hiç istemiyoruz. Bir önceki gece çakırkeyif zihniyle dobroşkolara takılıp gittiğimiz köpük partisini sır gibi saklamaya yemin ediyoruz… Evli olmayacaktık da Marmaris köpük dansı görecekti ulan diyip gülüyoruz. Sahilde dalgaların içine oturuyoruz, oramıza buramıza kumlar giriyor. Bikinilerimizin askılarını bir güzel çözüyoruz. Bikini altını da bir güzel sıyırıyoruz. Herkes üstsüz güneşleniyor Rusların kıçlarından sıra bizimkine gelmez diyoruz. 

Değerlendirmem bir evli için kesinlikle idare eder! 

blogspot.com diğer tatil versiyonları burada.... 

 
Toplam blog
: 20
: 1215
Kayıt tarihi
: 27.07.11
 
 

3 kadın maskelerimizi çıkardık, kadına dair dile getirilmeyen duyguları hayatlarımızdan kesitlerle a..