Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '09

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Tatil geldi!!

Tatil geldi!!
 

http://images.google.com.tr/imgres?imgurl=http://www.oynuyoruz.net/rsm/kartopu_savasi.png&imgrefurl=


Tatil çok yakın! Bir sürü planım var tatil için. Bir de karne heyecanı… Bazılarımız korkulu bazılarımızsa neşeli. Şubat tatilinde kim bilir neler olacak???

En azından biliyorum ki bu tatilde göz açıp kapayıncaya kadar geçecek. Biz öğrenciler de yeniden harıl harıl çalışmaya başlayacağız. Tabi bu da biraz üzücü. Son günlerde bence öğretmenin birazcık boğazı ağrıyacak. Çünkü iyice çenemiz düştü. Herkes birbirine tatilde ne yapacağını anlatıyor. Binlerce öğrenciler ise e-okula akın ediyor. Size bir sır vereyim. E-okul sabahları, öğleleri ya da akşamları açılmıyor olabilir ama saat 11:30’dan sonra açılıyor ve notlarınıza bakabiliyorsunuz! Ama beni üzen bir şey daha var. Annem ve babam tatilde çalışacaklar. Aslında bu da bir bakıma yararlı. Çünkü topluma hizmet ediyorlar. Bu tatilden sonra çok daha dinç olacağıma da eminim.

HERKESE İYİ TATİLLER

VEEE

İYİ KARNE NOTLARI

 
Toplam blog
: 5
: 962
Kayıt tarihi
: 21.06.08
 
 

Ben Zeynep Su. İlköğretim öğrencisiyim. 5. sınıfa gidiyorum.11 yaşındayım. Öyküler yazmayı seviyorum..