Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '13

 
Kategori
Haftasonu
 

Tatil günü

 

Pazar tatili = keyif günü

 

Kahvaltı ( kahve altı) ya hazırlık yapılır.

Mükellef ağız tadı peynir, domates, reçel , yumurta, ekmek ve olmazsa olmaz çay!Keyif altı için başlangıçlar yapılır. Keyifli tek kişilik veya çok kişilik sofralarda mideler sevindirilir.

Mutluluk hormonları sarmışken ortamı, güzel bir kahve eşlik eder, kafada sorunlar çıkarılır, kenara oturtulur. Bugün seni giyinmeyeceğim huzursuzluk, mümkünse çıplak olacağım en mutlu kahkahalı elbiselerimi giyeceğim.

Ayaklarımı uzatacağım. Nizam yok! Özen yok. Kendim kendime başbaşıma kalmak istiyorum. Hayat yor yoğur ama ben bugün bana ait olacağım !

Evet işte böyle başlar gün.. Ve keyif kapınızı çalmadan girer. Huzur gelir baş köşenize oturur.Siz ve sizin uygun gördüklerinize dönen bir gün size ait yalnızca siz olan bir gün.Bugün günlerden Emos ! Benim günüm..Haftada bir de olsa bu paspallığı bu kendine adanmışlığı seviyorum. 

Kendinizi şımartın. Bunu hakettik biz. Ne acılar ne sıkıntılar ne  heyecanlar yaşadık. Şimdi mola vakti.Bugün sizin ! Hediyenizi kendiniz kendinize verin.Hiç birşey sizi bu kadar güçlü ve mutlu hissettirmeyecek.

Kimse olmadan ayakta duran kimliğiniz şimdi sizi daha iyi hissetmenizi sağlayacak yarınlar daha güzel olacak. Endişelere gülümsemeyi öğreneceksiniz.

İçinize kaçan huzuru bir türlü çıkaramayacak hayat !Mutlu mutlu ve çok daha mutlu olacaksınız.Şarjınızı bitirmeyin. Güzelliklere depo edin. Haftaya bir daha şarj edebilesiniz 

Üstüne güzel bir türk kahvesi keyfi şahane olur... 

 
Toplam blog
: 17
: 286
Kayıt tarihi
: 07.01.13
 
 

..