Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '07

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Tatil yapalım

Tatil yapalım
 

Çok sıkıldım çalışmaktan, emekli olmak istiyorum.. Yok ben emeklilikten de sıkılırım kesin, hem emekliliğime çok var sanırım, 5500 gün müydü, 65 yaş mıydı, bilmiyorum, bilmek istemiyorum.. Benim bildiğim yaş 25, çalışma hayatı 2 yıl… Yani dinlenmeye çok var.. Yine de bir hayal kuralım, haydi tatil yapalım..

Düşüncesi bile heyecan verici… Her yıl “bu sene hepimize uygun tarihi ayarlayamayacağız galiba” kaygısına kapılıp, bir şekilde gittiğimiz gibi tatile gidelim… Önce yoğun telefon trafiği, ne zaman çıksak, kaç gece kalsak içerikli… Ardından mekan belirlesek? Hayır hayır, bu sene mekan belirlemesek, direkt yola çıksak? Yolda mızıldansak çok sıcak diye, isteklerimiz bitmese de arabayı kullanan şanslı kişiyi delirtsek, hatta arada paranoya yapıp ‘valizime bakmama lazım, ya yanıma almadıysam en sevdiğim elbisemi?’ desek, ve sırf bu sebepten verilen molada, buz gibi kolaları devirsek, yola devam etsek, nereye gittiğimizi hala bilmesek.. Bilmediğimiz yere artık varsak, eşyaları yerleştirip etrafı keşfe çıksak, açlıktan bayılmadan bir şeyler atıştırsak, ‘buraya gelmek kimin fikriydi?’ deyip, fikir babasını çıldırtsak, eğlensek, gülsek, ‘şezlongumu paylaşamam’ diyerek şımarsak, bir sigara yaksak, her şeyi unutsak, telefonlar biraz sussa, ben bir sigara daha yaksam, üflerken dumanı gözlerim dalsa uzaklara…

 
Toplam blog
: 15
: 741
Kayıt tarihi
: 13.11.06
 
 

24 yaşındayım, 2 yıldır Ankara'da avukatlık yapmaktayım.. Yoğun ve stresli iş hayatımın dışında, hay..