Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '09

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Tatil yaptım…

Tatil yaptım…
 

Yakına yakına sanırım Allah sesimi duydu ve bana tatil yapabilmem için birkaç güncükte fırsat verdi.

Hayalini kurduğum deniz manzaralı bir oda da yada sakin bir kıyı kasabasında geçemedi tatilim,malumunuz fakiri hepten fakir yapan zengini sarsmayan sadece orta kesimi yoğun şekilde vuran ekonomik kriz bizi de beraberinde epey salladı.Bir yerlere kaçamasam da iş ortamından uzaklaşmış olmak yetti.

Sabah erken olmayan bir saatte kalkıp yalnız olmadan güzel bir kahvaltı etmenin sonrasında nereye gidelim diye ev ahalisi kızlarla (annem ve kız kardeşimle) planlar yapmak oldukça keyifliydi.

Dört günlük tatilin bu güzel yanlarının yanına birde kuzunun gelişi inanılmaz keyifli bir hale getirdi tatilimi.

Kız olduğumu hissettim yeniden yaf :) Sabah kalk ortalık toparla süslen püslen şıkır şıkır çık sokağa yok o arkadaş,yok bu akraba diye gez günde bir iki kapı ohh! ne ala ne ala,kurumuş kalmışım erkek içinde tam gün mesai yapmaktan yahu!.Canını çıkarana kadar gezdim günlerimin: )Üç günü böyle gezip dolaşmakla güzel geçti.

Bir günü de kuzumla doya doya geçirince,güzel bir piknik arkasına gün boyu adrenalini yükselten eğlence parkında o su kayağı senin bu yüksekten düşüş benim çılgınca eğlenince,tüm enerjimi topladım da geldim iş başına ve inanılmaz iyi geldi.

İhtiyacım olan kaçıp gitmek değilmiş dedim kendime bu sabah masama oturduğumda,annemle,bacımla ve evimde biraz zaman geçirmek uzun zamandır görmediğim kuzumla olmak ve şu adrenalin seviyesini yükselten eğlence parkında bağıra çağıra stres atmakmış…

Yoksa seviyorum başımda emirler yağdıran erkek milletinin gürültüsünü de,şu yalnız başıma kaldığım odanın sıkıcılığını da…

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..